(24-08-2011, 11:01 AM)Citaro Έγραψε: Ο,τι θέλεις! Το καλύτερο βέβαια (αφού δεν τη συνενώνουν με καμιά άλλη) θα ήταν να την ανεβάσουν στην Ακαδημία (Δεληγιώργη - Ομόνοια - Σταδίου - Εδουάρδου Λώ ΑΦΕΤΗΡΙΑ - Παν/μίου - Ομόνοια - Αγ. Κωνσταντίνου). Εκεί θα είχε άμεση ανταπόκριση με ένα σωρό γραμμές λεωφορείων και τρόλλευ, απαλλάσσοντας συνάμα το επιβατικό κοινό από τα ανέβα - κατέβα στο Μετρό με βαλίτσες και μπαγκάζια.
Είναι καλή η λύση που λες, αλλά η λύση που προτείνω έχει δύο πλεονεκτήματα ιδιαίτερα ισχυρά: Δεν μπαίνει σε δρόμους που μποτιλιάρονται, γλυτώνει δηλαδή το πέρασμα μέσα απο το κέντρο της Αθήνας και ενώνει τους δύο μεγάλους σταθμούς υπεραστικών μέσων μεταφοράς με το Μετρό. Άσε, δε, που δίνει εναλλακτική μετακίνηση του τουρίστα προς το Αεροδρόμιο με τον Προαστιακό (λέμε τώρα) ή είναι λύση για τον ταξιδιώτη που χάνει τον προαστιακό και θέλει να μετακινηθεί προς Κόρινθο.
Η γραμμή που εξυπρετεί ένα τόσο κρίσιμο κομμάτι του κόσμου θεωρώ πως δεν θα έπρεπε να μποτιλιάρεται με τίποτα, γιατί μετά η δρομολόγηση πηγαίνει περίπατο και δημιουργούνται κενά. Άσε, δε, που ελευθερώνεται και ο χώρος με τις αφετηρίες στη Ζήνωνος για να ανασάνουν τα λεωφορεία εκεί.
Ουσιαστικά η διαδρομή που προτείνω είναι αυτή που φαίνεται με το πράσινο, ενώ η παλιά με το κόκκινο.
Κύκλος νέας διαδρομής 7491 μέτρα, παλιάς 7442 μέτρα. Νέα διαδρομή: σύνδεση με δύο σταθμούς μετρό, εύκολα προσβάσιμη περιοχή όλες τις ώρες και ταυτόχρονη σύνδεση με Υπεραστικό δίκτυο ΟΣΕ. Φυσικά σε μεγάλο μέρος διατηρείται η ίδια, με αποτέλεσμα να αλλάζει ελάχιστα και η περιοχή εξυπηρέτησης.
Προβολή μεγαλύτερου χάρτη