Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015
#20
Εγώ, πάντως, θα επιμείνω στην πολύ ορθή φρασεολογία που χρησιμοποιήθηκε πιό πάνω : ΡΟΥΣΦΕΤΙ. Τίποτα λιγότερο. Όπως επίσης η απόλυτη επικράτηση του NIMBY (not in my backyard). Ειδικότερα :

1. Ο δήμαρχος Αργυρούπολης το μόνο που θέλει είναι να έχει το "λεωφορείο του" για Αθήνα. Έκατσε κανείς όμως από τον ΟΑΣΑ να του αναλύσει ότι, το "λεωφορείο του για Αθήνα" αναγκαστικά θα στερήσει συγκοινωνία από αλλού;;

2. Έστω ότι εξηγήθηκε στον Δήμαρχο Αργυρούπολης ότι αυτά που ζητάει έχουν κόστος και δεν έχουν όφελος. Έστω ότι αρνήθηκε και πήρε τηλέφωνο στο Υπουργείο να ...βάλουν μυαλό στον ΟΑΣΑ. Το Υπουργείο ΔΕΝ έχει την πυγμή να τον "κόψει" με απλά επιχειρήματα; (καλά τα λές αλλά λεφτά δεν έχουμεWink

3. Από την άλλη, ο ΟΑΣΑ αντί του παλιού Α4 και του 154 τί πρόσφερε στην Αργυρούπολη; Πρόσφερε ένα 164 που ξεκινάει από το πουθενά - και πολύ σωστά λένε οι προηγούμενοι ότι η Πλ. Καλογήρων είναι το σημείο αναφοράς της περιοχής - περνάει μέσα από την Ηλιούπολη και φτάνει καταϊδρωμένο στην Αργυρούπολη και μάλιστα από την 3η στάση Κύπρου και πάνω. Και καλά η χάραξη του δρομολογίου, από συχνότητες;
Αν δεν κοβόταν το 154, η τουλάχιστον αν γινόταν πιό συχνό το 164 σε σχέση με το Α4 και ο κόσμος δεν θα είχε παράπονο. Γιατί η αλήθεια είναι ότι σε απόλυτους χρόνους η διαδρομή προς Αθήνα επιμηκύνθηκε. Αν εξαιρέσεις τις ώρες αιχμής, ο συνδυασμός αναμονή 164 + μετεπιβίβαση και αναμονή Μετρό είναι χειρότερος σε χρόνο απ' ότι η απευθείας σύνδεση του νέου 165. Στη δε επιστροφή, ο επιβάτης παλιότερα είχε την επιλογή του 154 και του Α4 (ο,τι πέρναγε). Σήμερα τίποτα. Κάθε 15' το 164 και καμία πρόσβαση προς Αργυρούπολη από τη μισή Βουλιαγμένης.

4. Συμπερασματικά, αν είχε φερθεί έξυπνα ο ΟΑΣΑ θα είχαμε αποφύγει τα πισωγυρίσματα. Έπρεπε να κρατήσει ζωντανό το 154 και, με ένα όχημα παραπάνω, θα ήταν ευχαριστημένοι όλοι. Τώρα που άφησε την περιοχή με ...κάτι 12μετρα μία στο τέταρτο και μέσω ... Λαμίας, ήρθαν και διεκδίκησαν α λά ελληνικά. Εύχομαι πάντως να αποτύχει η γραμμή (τεχνηέντως εκεί το πάνε, κάνοντάς την κυκλική στο ...Σύνταγμα), να γίνουν τελείως μπάχαλο τα δρομολόγια, να γίνουν οι αναμονές στον Αγ. Δημήτριο μισάωρες και μετά να τους ξαναδώ.


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - από Citaro - 14-01-2015, 04:00 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2024 N1Ellinikou 31 6.048 24-04-2024, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2023 N1Ellinikou 69 18.554 20-12-2023, 12:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: christos126
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2022 N1Ellinikou 108 45.457 29-12-2022, 04:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Giannis
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2021 N1Ellinikou 78 48.796 12-11-2021, 09:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Markos
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2020 N1Ellinikou 114 89.433 01-12-2020, 01:01 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2019 N1Ellinikou 110 83.525 30-11-2019, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: mercedes elbo
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018 N1Ellinikou 79 68.427 22-12-2018, 08:56 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017 pvuccino 162 155.934 30-12-2017, 01:55 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016 mercedes elbo 86 117.033 28-12-2016, 01:13 AM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli
  Γνώμες για τις γραμμές λεωφορείων στη Νέα Σμύρνη και προτάσεις για καταργήσεις, τροποποιήσεις ή δημιουργίας γραμμών gregory 1 4.542 07-07-2016, 01:49 AM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)