14-01-2015, 04:00 PM
Εγώ, πάντως, θα επιμείνω στην πολύ ορθή φρασεολογία που χρησιμοποιήθηκε πιό πάνω : ΡΟΥΣΦΕΤΙ. Τίποτα λιγότερο. Όπως επίσης η απόλυτη επικράτηση του NIMBY (not in my backyard). Ειδικότερα :
1. Ο δήμαρχος Αργυρούπολης το μόνο που θέλει είναι να έχει το "λεωφορείο του" για Αθήνα. Έκατσε κανείς όμως από τον ΟΑΣΑ να του αναλύσει ότι, το "λεωφορείο του για Αθήνα" αναγκαστικά θα στερήσει συγκοινωνία από αλλού;;
2. Έστω ότι εξηγήθηκε στον Δήμαρχο Αργυρούπολης ότι αυτά που ζητάει έχουν κόστος και δεν έχουν όφελος. Έστω ότι αρνήθηκε και πήρε τηλέφωνο στο Υπουργείο να ...βάλουν μυαλό στον ΟΑΣΑ. Το Υπουργείο ΔΕΝ έχει την πυγμή να τον "κόψει" με απλά επιχειρήματα; (καλά τα λές αλλά λεφτά δεν έχουμε
3. Από την άλλη, ο ΟΑΣΑ αντί του παλιού Α4 και του 154 τί πρόσφερε στην Αργυρούπολη; Πρόσφερε ένα 164 που ξεκινάει από το πουθενά - και πολύ σωστά λένε οι προηγούμενοι ότι η Πλ. Καλογήρων είναι το σημείο αναφοράς της περιοχής - περνάει μέσα από την Ηλιούπολη και φτάνει καταϊδρωμένο στην Αργυρούπολη και μάλιστα από την 3η στάση Κύπρου και πάνω. Και καλά η χάραξη του δρομολογίου, από συχνότητες;
Αν δεν κοβόταν το 154, η τουλάχιστον αν γινόταν πιό συχνό το 164 σε σχέση με το Α4 και ο κόσμος δεν θα είχε παράπονο. Γιατί η αλήθεια είναι ότι σε απόλυτους χρόνους η διαδρομή προς Αθήνα επιμηκύνθηκε. Αν εξαιρέσεις τις ώρες αιχμής, ο συνδυασμός αναμονή 164 + μετεπιβίβαση και αναμονή Μετρό είναι χειρότερος σε χρόνο απ' ότι η απευθείας σύνδεση του νέου 165. Στη δε επιστροφή, ο επιβάτης παλιότερα είχε την επιλογή του 154 και του Α4 (ο,τι πέρναγε). Σήμερα τίποτα. Κάθε 15' το 164 και καμία πρόσβαση προς Αργυρούπολη από τη μισή Βουλιαγμένης.
4. Συμπερασματικά, αν είχε φερθεί έξυπνα ο ΟΑΣΑ θα είχαμε αποφύγει τα πισωγυρίσματα. Έπρεπε να κρατήσει ζωντανό το 154 και, με ένα όχημα παραπάνω, θα ήταν ευχαριστημένοι όλοι. Τώρα που άφησε την περιοχή με ...κάτι 12μετρα μία στο τέταρτο και μέσω ... Λαμίας, ήρθαν και διεκδίκησαν α λά ελληνικά. Εύχομαι πάντως να αποτύχει η γραμμή (τεχνηέντως εκεί το πάνε, κάνοντάς την κυκλική στο ...Σύνταγμα), να γίνουν τελείως μπάχαλο τα δρομολόγια, να γίνουν οι αναμονές στον Αγ. Δημήτριο μισάωρες και μετά να τους ξαναδώ.
1. Ο δήμαρχος Αργυρούπολης το μόνο που θέλει είναι να έχει το "λεωφορείο του" για Αθήνα. Έκατσε κανείς όμως από τον ΟΑΣΑ να του αναλύσει ότι, το "λεωφορείο του για Αθήνα" αναγκαστικά θα στερήσει συγκοινωνία από αλλού;;
2. Έστω ότι εξηγήθηκε στον Δήμαρχο Αργυρούπολης ότι αυτά που ζητάει έχουν κόστος και δεν έχουν όφελος. Έστω ότι αρνήθηκε και πήρε τηλέφωνο στο Υπουργείο να ...βάλουν μυαλό στον ΟΑΣΑ. Το Υπουργείο ΔΕΝ έχει την πυγμή να τον "κόψει" με απλά επιχειρήματα; (καλά τα λές αλλά λεφτά δεν έχουμε
3. Από την άλλη, ο ΟΑΣΑ αντί του παλιού Α4 και του 154 τί πρόσφερε στην Αργυρούπολη; Πρόσφερε ένα 164 που ξεκινάει από το πουθενά - και πολύ σωστά λένε οι προηγούμενοι ότι η Πλ. Καλογήρων είναι το σημείο αναφοράς της περιοχής - περνάει μέσα από την Ηλιούπολη και φτάνει καταϊδρωμένο στην Αργυρούπολη και μάλιστα από την 3η στάση Κύπρου και πάνω. Και καλά η χάραξη του δρομολογίου, από συχνότητες;
Αν δεν κοβόταν το 154, η τουλάχιστον αν γινόταν πιό συχνό το 164 σε σχέση με το Α4 και ο κόσμος δεν θα είχε παράπονο. Γιατί η αλήθεια είναι ότι σε απόλυτους χρόνους η διαδρομή προς Αθήνα επιμηκύνθηκε. Αν εξαιρέσεις τις ώρες αιχμής, ο συνδυασμός αναμονή 164 + μετεπιβίβαση και αναμονή Μετρό είναι χειρότερος σε χρόνο απ' ότι η απευθείας σύνδεση του νέου 165. Στη δε επιστροφή, ο επιβάτης παλιότερα είχε την επιλογή του 154 και του Α4 (ο,τι πέρναγε). Σήμερα τίποτα. Κάθε 15' το 164 και καμία πρόσβαση προς Αργυρούπολη από τη μισή Βουλιαγμένης.
4. Συμπερασματικά, αν είχε φερθεί έξυπνα ο ΟΑΣΑ θα είχαμε αποφύγει τα πισωγυρίσματα. Έπρεπε να κρατήσει ζωντανό το 154 και, με ένα όχημα παραπάνω, θα ήταν ευχαριστημένοι όλοι. Τώρα που άφησε την περιοχή με ...κάτι 12μετρα μία στο τέταρτο και μέσω ... Λαμίας, ήρθαν και διεκδίκησαν α λά ελληνικά. Εύχομαι πάντως να αποτύχει η γραμμή (τεχνηέντως εκεί το πάνε, κάνοντάς την κυκλική στο ...Σύνταγμα), να γίνουν τελείως μπάχαλο τα δρομολόγια, να γίνουν οι αναμονές στον Αγ. Δημήτριο μισάωρες και μετά να τους ξαναδώ.