Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ
(17-12-2016, 07:15 PM)Giannis Έγραψε: Επιτυχημένα τα Γ9/Β9 αλλά στο τμήμα της Φιλαδέλφειας είναι συνήθως φίσκα, ειδικά το Γ9 το οποίο χρησιμοποιούσα συχνά όσο έμενα Αθήνα. Πώς θα εξυπηρετήσουν τον επιπλέον κόσμο χωρίς γενναία ενίσχυση; Από την άλλη το 3 έχει συχνότητα 10' στην αιχμή, η οποία είναι υπερβολή για το κομμάτι της Σοφούλη. Προσωπικά θα άφηνα αυτές τις γραμμές που αναφέρεις ως έχουν.

Βασικά εκείνο που χρειάζονται τα 6 και Γ9 είναι συντονισμός των δρομολογίων τους γιατί το να περνούν και τα δύο μαζί είναι πολύ συνηθισμένο φαινόμενο. Και αν αυτό είναι δύσκολο στην κάθοδο, δεν υπάρχει δικαιολογία για την άνοδο της Αχαρνών αφού οι αφετηρίες του είναι δίπλα!

Χώρια η υποδομή των τρόλλεϋ της Αχαρνών που λες κι εσύ που θα μείνει ανεκμετάλλευτη.

Σε αυτό που λες για την διέλευση του Γ9 από τα στενά της Χαλκηδόνας συμφωνώ, εξάλλου σπάνια επιβιβάζεται ή αποβιβάζεται κανείς στο κομμάτι αυτό εκτός από την στάση στον Σκλαβενίτη.

Καλά, στο Γ9 μερικές φορές δεν χωράς καν να μπεις. Απορώ πως λειτουργούσε παλιά με τις γκαζιερες που δεν έχουν χώρο για όρθιους. Αλλά και στο Β9 που το χρησιμοποιω καθε πρωι όταν έχει Ν2 με το ζόρι μπαίνεις μέσα. Από την άλλη το 6 οπότε το περνω τις περισσοτερες φορές άδειο είναι.

Αυτό με τον συντονισμό δρομολογιων που λες επρεπε να έχει εφαρμοστεί από την πρώτη μέρα που δημιουργήθηκαν οι γραμμές. Και όχι μόνο για τα 6/Γ9 αλλά και για το Β9 που οι αφετηρίες τους είναι δίπλα. Παράδειγμα άμα το καθένα ήταν ανά 15 λεπτα:
6 απο Γ Σεπτεμβριου: 00 15 30 45
Β9 απο Χαλκοκονδύλη: 05 20 35 50
Γ9 απο Χαλκοκονδύλη: 10 25 40 55

Το Γ9 πρέπει να φύγει από τα στενά της Χαλκηδόνας. Αν δεν μπορούν να ζήσουν κάτι στενάκια χωρίς μια γραμμή που μπορείς να την πάρεις μόνο προς μια κατεύθυνση τότε ας αναλάβει εκείνο το κομμάτι το 619 που περνάει έτσι και αλλιώς από κάμποσα στενάκια στην Μεταμόρφωση, ε λίγα ακόμα δεν θα βλάψουν.

Τέλος πάντων πιστεύω ότι με τήρηση των δρομολογίων και τέλειο συντονισμό των Β/Γ9 η Αχαρνών θα μπορούσε να ζήσει χωρίς το 6. Επίσης ακριβώς επειδή η συχνοτητα των 10 λεπτων ειναι υπερβολικη για την Σοφούλη θα μπορουσε ενα 3 να τερματιζε στην Αγία Τριάδα και ενα στον Κόκκινο Μύλο. Να συντονιστούν και να περνάνε από Τροχονόμο ανά 10 λεπτα.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ - από NEOPLAN N4007 - 17-12-2016, 07:40 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 436 638.408 22-07-2023, 12:21 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 64.806 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 166 203.235 16-04-2023, 05:22 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Aggele
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 363.406 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 161.354 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 264 377.802 09-02-2023, 03:21 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 80.355 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 63.007 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 60 92.281 03-05-2022, 10:00 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 44 69.792 15-11-2019, 04:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: N1Ellinikou

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)