04-11-2013, 11:37 PM
Διαφωνώ κάθετα. Τα τρόλεϊ δεν είναι μόνο για το κέντρο. Η ρύπανση που υπάρχει στο κέντρο τησ Αθήνας εχει μειωθεί κατακόρυφα στο κέντρο της Αθήνας σε σχέση με το 1995 κυρίως λόγω του μετρό, του περιορισμού των μετακινήσεων και της στροφής του κόσμου προς τα ΜΜΜ. Ως εκ τούτου αλλάζει και η χρήση των τρόλεϊ που δεν είναι αποκλειστικά για να βελτιώσουν την ατμόσφαιρα στην περιοχή του κέντρου, αφού είναι σχετικά καλή, αλλά γενικότερα το μικροκλίμα της Αθήνας.
Πάμε στα πιο πρακτικά τώρα: το 10 είναι μια χαρά γραμμή, έχει το advantage να έχει λίγα ψαλίδια στη διαδρομή του και να μην καθυστερεί. Αν βάλεις κόντρα μια GN, συμφωνώ πως η GN έχει καλύτερη τελική, αλλά δεν είναι γραμμή Express. Αν υπήρχαν λεφτά για εναέριο και καμιά 40ρια αρθρωτά, θα πρότεινα και επέκταση μέχρι πλ. Πλατάνου και μετατροπή του 550 και του Α7 σε τρόλεϊ. Το νέο 550 θα είναι συνδιασμένες αναχωρήσεις ανά 9' με το 10 από Τζιτζιφιές, Τροκαντερό, ή όποια άλλη αφετηρία κριθεί κατάλληλη, και με το Α7 από Πλάτανο.
ΥΓ περί αργοπορίας
Έχω χάσει το τελευταίο 608 από ΑΣΟΕΕ, πέρασε το 3 περίπου 4-5' αργότερα (δεν θυμάμαι ποιο 9000ρο) και το πρόλαβα στη Ρηγίλλης.
Πάμε στα πιο πρακτικά τώρα: το 10 είναι μια χαρά γραμμή, έχει το advantage να έχει λίγα ψαλίδια στη διαδρομή του και να μην καθυστερεί. Αν βάλεις κόντρα μια GN, συμφωνώ πως η GN έχει καλύτερη τελική, αλλά δεν είναι γραμμή Express. Αν υπήρχαν λεφτά για εναέριο και καμιά 40ρια αρθρωτά, θα πρότεινα και επέκταση μέχρι πλ. Πλατάνου και μετατροπή του 550 και του Α7 σε τρόλεϊ. Το νέο 550 θα είναι συνδιασμένες αναχωρήσεις ανά 9' με το 10 από Τζιτζιφιές, Τροκαντερό, ή όποια άλλη αφετηρία κριθεί κατάλληλη, και με το Α7 από Πλάτανο.
ΥΓ περί αργοπορίας
Έχω χάσει το τελευταίο 608 από ΑΣΟΕΕ, πέρασε το 3 περίπου 4-5' αργότερα (δεν θυμάμαι ποιο 9000ρο) και το πρόλαβα στη Ρηγίλλης.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608