30-07-2019, 11:01 PM
Πώς θα σας φαίνονταν η ιδέα σύνδεσης του κέντρου - Γουδή μέσω Αλεξάνδρας; Εξ άλλου κανείς δεν είναι ευχαριστημένος με τη λειτουργία του συγκροτήματος 622/815. Και ανάμεσα στις δύο θα έριχνα για αλλαγή πρωτίστως την 815.
Η νέα γραμμή 231 Γουδή - Ιπποκράτους (Κυκλική) πιστεύω θα προσέφερε μια εναλλακτική και συμφέρουσα διαδρομή για το Γουδή και παράλληλα θα προκαλούσε επιπλέον αλλαγές και θα καθιστούσε κάποιες άλλες αχρείαστες, αφού θα έδινε από μόνη της λύσεις.
Διαδρομή: από αφετηρία ως έχει - Φωκίδος - Μεσογείων - Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Χαρ.Τρικούπη - Αλεξάνδρας - Φειδιππίδου - Θηβών - ως έχει.
Εξηγούμαι:
Η θέση του Σταθμού "Αμπελόκηποι" έχει δημιουργήσει μια δυναμική ροή, με διαδρομές που έχουν αποκτήσει ενδιαφέρον (πχ προς Κέντρο) σε σχέση με παλιά, και έναν κόμβο διέλευσης γραμμών προς πολλαπλές κατευθύνσεις. Η νέα 213 θα βοηθούσε στην υποστήριξη αυτής της ροής και θα την αναδείκνυε περισσότερο. Μαζί με το 230 θα έδιναν μια πιο "στιβαρή" εναλλακτική πρόσβασης στο κέντρο, αλλά και προς Μεσογείων (μέσω του Μετρό), με ανταπόκριση σε δύο σταθμούς Μετρό (Αμπελόκηποι - Πανεπιστήμιο) και με διάφορες άλλες γραμμές λεωφορείων/τρόλλεϊ. Επίσης θα ήταν μια καλή σύνδεση για τα Νοσοκομεία και τις Σχολές στο Γουδή αποσυμφορίζοντας την μοναδική εναλλακτική από Ευαγγελισμό.
Επίσης θα βοηθούσε και στα εξής:
1) ενίσχυση του πιο δύσκολου τμήματος της Αλεξάνδρας (από κόμβο Θων ως Χαρ.Τρικούπη),
2) ενίσχυση της Ιπποκράτους που έχει απογυμνωθεί μετά τις καταργήσεις του 2010/2011, καθώς και της Χαρ.Τρικούπη,
3) παραμονή του Α7 ως έχει σε άνοδο & κάθοδο, λήγοντας τη συζήτηση αν πρέπει να εισέρχεται κέντρο μέσω Ιπποκράτους,
4) πρόσβαση για το Γουδή στο κέντρο ακόμη κι αν το Σύνταγμα είναι κλειστό.
Επίσης, θα ανάγκαζε να παρθούν αποφάσεις και για το 622 και τις γραμμές Ζωγράφου. Σαφώς μία λιγότερη γραμμή από Γουδή προς κέντρο μέσω Βασ.Σοφίας σημαίνει μικρότερη εξυπηρέτηση για τα Ιλίσια, καθώς 815 & 622 λειτουργούν και βοηθητικά αν περάσουν νωρίτερα για όσους μένουν Ιλίσια ή χαμηλά Ζωγράφου. Θα μπορούσε να λυθεί αυτό με προτάσεις που ήδη έχουν γίνει στο φόρουμ: 622 ακτινικό ως κέντρο ή ως Ευαγγελισμό (πχ να γίνει 213) με τον κλάδο Άνω Γαλατσίου να εντάσσεται στο 036 ή σε κάποια άλλη γραμμή, τοπικοποίηση 235 ως Ευαγγελισμό.
Η νέα γραμμή 231 Γουδή - Ιπποκράτους (Κυκλική) πιστεύω θα προσέφερε μια εναλλακτική και συμφέρουσα διαδρομή για το Γουδή και παράλληλα θα προκαλούσε επιπλέον αλλαγές και θα καθιστούσε κάποιες άλλες αχρείαστες, αφού θα έδινε από μόνη της λύσεις.
Διαδρομή: από αφετηρία ως έχει - Φωκίδος - Μεσογείων - Αλεξάνδρας - Ιπποκράτους - Πανεπιστημίου - Χαρ.Τρικούπη - Αλεξάνδρας - Φειδιππίδου - Θηβών - ως έχει.
Εξηγούμαι:
Η θέση του Σταθμού "Αμπελόκηποι" έχει δημιουργήσει μια δυναμική ροή, με διαδρομές που έχουν αποκτήσει ενδιαφέρον (πχ προς Κέντρο) σε σχέση με παλιά, και έναν κόμβο διέλευσης γραμμών προς πολλαπλές κατευθύνσεις. Η νέα 213 θα βοηθούσε στην υποστήριξη αυτής της ροής και θα την αναδείκνυε περισσότερο. Μαζί με το 230 θα έδιναν μια πιο "στιβαρή" εναλλακτική πρόσβασης στο κέντρο, αλλά και προς Μεσογείων (μέσω του Μετρό), με ανταπόκριση σε δύο σταθμούς Μετρό (Αμπελόκηποι - Πανεπιστήμιο) και με διάφορες άλλες γραμμές λεωφορείων/τρόλλεϊ. Επίσης θα ήταν μια καλή σύνδεση για τα Νοσοκομεία και τις Σχολές στο Γουδή αποσυμφορίζοντας την μοναδική εναλλακτική από Ευαγγελισμό.
Επίσης θα βοηθούσε και στα εξής:
1) ενίσχυση του πιο δύσκολου τμήματος της Αλεξάνδρας (από κόμβο Θων ως Χαρ.Τρικούπη),
2) ενίσχυση της Ιπποκράτους που έχει απογυμνωθεί μετά τις καταργήσεις του 2010/2011, καθώς και της Χαρ.Τρικούπη,
3) παραμονή του Α7 ως έχει σε άνοδο & κάθοδο, λήγοντας τη συζήτηση αν πρέπει να εισέρχεται κέντρο μέσω Ιπποκράτους,
4) πρόσβαση για το Γουδή στο κέντρο ακόμη κι αν το Σύνταγμα είναι κλειστό.
Επίσης, θα ανάγκαζε να παρθούν αποφάσεις και για το 622 και τις γραμμές Ζωγράφου. Σαφώς μία λιγότερη γραμμή από Γουδή προς κέντρο μέσω Βασ.Σοφίας σημαίνει μικρότερη εξυπηρέτηση για τα Ιλίσια, καθώς 815 & 622 λειτουργούν και βοηθητικά αν περάσουν νωρίτερα για όσους μένουν Ιλίσια ή χαμηλά Ζωγράφου. Θα μπορούσε να λυθεί αυτό με προτάσεις που ήδη έχουν γίνει στο φόρουμ: 622 ακτινικό ως κέντρο ή ως Ευαγγελισμό (πχ να γίνει 213) με τον κλάδο Άνω Γαλατσίου να εντάσσεται στο 036 ή σε κάποια άλλη γραμμή, τοπικοποίηση 235 ως Ευαγγελισμό.