13-07-2015, 08:44 PM
Οι στάσεις επί της Λεωφ. Βουλιαγμένης, από τη στιγμή που εξυπηρετούνται από 171/Α3/205 (στο περίπου, έστω) μπορούν να καταργηθούν. Επίσης, αρκετές στάσεις που υπήρχαν πριν την μετατροπή (π.χ. Αγ. Νικόλαος Βουλιαγμένης, Λοκ) θα μπορούσαν κάλλιστα να εξυπηρετούνται από το 117, καθώς είτε απέχουν λίγο από την προηγούμενη/επόμενη στάση είτε παρουσιάζουν χαμηλή κίνηση. Και για να μιλήσουμε με αριθμούς, το παλιό Ε22 ήθελε χειμώνα - καλοκαίρι από Ακαδημία για Σαρωνίδα 1.10-1.15' και από Γλυφάδα 40-45', όταν αυτή τη στιγμή χρειάζεται από τη Γλυφάδα κάτι λιγότερο από μια ώρα. Σαφώς έπαιξε ρόλο στη συγκεκριμένη εξέλιξη η αύξηση της ζήτησης της γραμμής λόγω ενσωμάτωσης στο αστικό τιμολόγιο κ.ά., το να σταματάει όμως το λεωφορείο επί 30 χλμ κάθε 300 μέτρα (κάποιες στάσεις απέχουν ακόμη λιγότερο), παραπάει.
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!