01-10-2013, 10:14 PM
(01-10-2013, 01:27 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μαζί σου! Αλλά το 128 θα μπορούσε με ενίσχυση (από 154 και 162), να εξυπηρετεί το Πανόραμα Βούλας, όλη τη Γούναρη, την Τερψιθέα και να καταλήγει στο Μετρό του Ελληνικού.
Απλή η διαδρομή για την εξυπηρέτηση της Τερψιθέας:
Από Γλυφάδα: Από Μ. Ασίας, συνέχεια ευθεία Μ. Ασίας, αριστερά Δ. Γούναρη, δεξιά Ιασωνίδου, τέρμα (Στ. Ελληνικού).
Από Στ. Ελληνικού: Από Ιασωνίδου, αριστερά Δ. Γούναρη, δεξιά Μυκάλης, αριστερά Β. Ηπείρου, δεξιά Λευκωσίας, δεξιά Αιγύπτου, αριστερά Κριμαίας, δεξιά Ελ. Ανθρώπου, δεξιά Κων. Αθανάτου, συνέχεια κανονικά.
Κέρδη:
1) Η Γούναρη θα συνδέεται με τον κοντινότερο σταθμό Μετρό.
2) Η Τερψιθέα αποκτά πρόσθετη σύνδεση με το Μετρό του Ελληνικού.
3) Κόβονται 154 και 162.
Καλή είναι σαν πρόταση από θέμα συχνότητας αλλά σκέψου κάποιος από Πλ. Γλυφάδας να θέλει να πάει στην Γούναρη σε κάποιο σημείο που δεν εξυπηρετείται από 124/207 και να κάνει όλο τον κύκλο του Πανοράματος της Βούλας. Από την άλλη κάποιος που θέλει να πάει από Πανόραμα Βούλας/Γούναρη προς Στ. Ελληνικού επίσης θα χάνει αρκετό χρόνο με τον κύκλο της Τερψιθέας. Εκτός απ' την συχνότητα κύριο ρόλο παίζει και ο χρόνος πραγματοποιήσης μιας διαδρομής. Οπότε προτείνω ένα 128 Γλυφάδα-Στ. Ελληνικού χωρίς την Τερψιθέα ανά 15' με 5 οχήματα ώστε να υπάρχει καλή κάλυψη της Γούναρη προς μετρό αλλά και προς κέντρο Γλυφάδας. Για όσους θέλουν από Τερψιθέα να πάνε κέντρο Γλυφάδας υπάρχουν και τα 205/207. Για Πειραιά υπάρχει και απ' ευθείας σύνδεση με Β1 ή 205/207 για Πλ. Γλυφάδας και μετά Α1. Τώρα για όσους θέλουν να πάνε στην Γούναρη θα χρειάζεται μετεπιβίβαση όμως θα είναι με μία γραμμή ανά 15' αντί για ένα 128 που ναι μεν είναι απευθείας αλλά είναι ανά 40'. Τώρα για το Πανόραμα της Βούλας προτείνω να επεκταθεί το 162 στο Στ. Ελληνικού μέσω της Λ. Βουλιαγμένης με 3 οχήματα ανά 20' με midi. Φυσικά, εξυπακούεται κόψιμο του 163.
(01-10-2013, 09:03 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Μάλιστα επισυνάπτουν και υπογραφές κατοίκων. Εγω γιατι δε κλήθηκα ποτε να υπογράψω?
Φαντάζομαι πως για το 155 θα απαιτούν να πηγαίνει Ομονοια! Δε καταλαβαίνω τι άλλο μπορεί να απαιτουν απ' το 155...
Αν τόσο πολύ θέλουν λεωφορείο στο Α/Σ, ας επαναφέρουν το Β2 να ησυχάσουν όλοι τους.
Απλά οι άνθρωποι το 'χουν χάσει. Είναι γεγονός ότι η Αλίμου πλέον αποψιλώθηκε από λεωφορεία αλλά δεν καταλαβαίνω την τόση μανία να πηγαίνει το 141 Α/Σ Ελληνικού. Και που πήγαινε παλιότερα τις περισσότερες ώρες της ημέρας σχεδόν άδειο πήγαινε. Τα ίδια και το 155 που ποτέ δεν έχει τίποτα το ιδιαίτερο προς Α/Σ Ελληνικού.