11-02-2010, 01:10 AM
Από το τόπικ τομέα "2" για να μη βγούμε off topic:
Aν τελικά παραμείνουν για την Ιερά Οδό μόνο αυτά τα δύο (813, 856) θα πρέπει να βγεί το 813 από την Αγ. Πολυκάρπου, ώστε να υπάρχει μια ελάχιστη κάλυψη της Γεωπονικής. Παράλληλα να αυξήσει ξανά τα δρομολόγιά του το 813 γιατί το παραξήλωσαν. Από εκεί που ήταν 7λεπτο το κάναμε 12, άσε που ξέμεινε και η Ιπποκράτους από λεωφορεία τώρα που κόπηκαν τα Γ5/419.
Το κομμάτι της Αγ. Πολυκάρπου μπορεί να το καλύψει το 026. Σιγά τη ζήτηση που έχει . . .
christos126 Έγραψε:Το 202/856 το χρησιμοποιώ χρόνια, καθώς με εξυπηρετεί. Κατ' αρχάς δεν θα εξυπηρετούσε η "απόλυτη τοπικοποίηση" ως προς το Στ.Αγ.Ιωάννη, καθώς είναι δύσκολη η προσέγγιση και θα επιβάρυνε το χρόνο διαδρομής προς το κέντρο. Άρα η γραμμή αυτή μπορεί να αξιοποιείται για διακεντρικές συνδέσεις. Κατά τον ίδιο τρόπο από τη μεριά του Αιγάλεω μπορεί να αναλάβει, μαζί με την 813, τη σύνδεση με το κέντρο μετά την αναδιάρθρωση των υπολοίπων γραμμών ως προς το Στ.Ελαιώνα.
Aν τελικά παραμείνουν για την Ιερά Οδό μόνο αυτά τα δύο (813, 856) θα πρέπει να βγεί το 813 από την Αγ. Πολυκάρπου, ώστε να υπάρχει μια ελάχιστη κάλυψη της Γεωπονικής. Παράλληλα να αυξήσει ξανά τα δρομολόγιά του το 813 γιατί το παραξήλωσαν. Από εκεί που ήταν 7λεπτο το κάναμε 12, άσε που ξέμεινε και η Ιπποκράτους από λεωφορεία τώρα που κόπηκαν τα Γ5/419.
Το κομμάτι της Αγ. Πολυκάρπου μπορεί να το καλύψει το 026. Σιγά τη ζήτηση που έχει . . .