11-02-2010, 12:52 AM
(09-02-2010, 09:52 PM)Citaro Έγραψε: Έχεις απόλυτο δίκιο! Και δεν είναι μόνο αυτές οι δύο γραμμές που εμφανίζουν πρόβλημα στην προσέγγιση σταθμού, αλλά και πολλές άλλες: Πχ το 225, έτσι όπως το έχουν σήμερα, μέχρι να πάει από το Χίλτον μέσω Μιχ/πούλου στη Ριζάρη και να ξαναβγεί στη στάση Ευαγγελισμός για Ιλίσια, θέλει το απόγευμα πάνω από 10' . Στο χρόνο αυτό το κανονικό 220 έχει φτάσει Ακαδημία και έχει επιβιβάσει!
Το ίδιο γινόταν μέχρι πρότινος στην Άμυνα. Όσα λεωφορεία έρχονταν από Μεσογείων, έχαναν πολύ χρόνο στην αναστροφή, με αποτέλεσμα να κατεβαίνουν οι επιβάτες στη 2η Χολαργού και να πηγαίνουν με τα πόδια στο σταθμο!
Ίσως τελικά να είναι καλύτερο να διατηρηθούν οι κοντινές στην Αθήνα "Ηλιούπολες" 206/237 όπως είναι, και να προσφέρουν μαζί με το Α3 την επίγεια σύνδεση της Βουλιαγμένης.
Μια που μιλάμε για τομέα "2", πρέπει να δούμε και τις εξής γραμμές : 856, 057. Ας μην ξεχνάμε ότι προέρχονται από τις παλιές 202 και 228. Ξέρει κανείς να μας πει κατά πόσο "περπατάει" η διασύνδεσή τους με γραμμές της Δυτικής Αθήνας; Προσφέρουν ή απλά χάνονται στην κίνηση και άρα θέλουν "τοπικοποίση;"
Το 202/856 το χρησιμοποιώ χρόνια, καθώς με εξυπηρετεί. Κατ' αρχάς δεν θα εξυπηρετούσε η "απόλυτη τοπικοποίηση" ως προς το Στ.Αγ.Ιωάννη, καθώς είναι δύσκολη η προσέγγιση και θα επιβάρυνε το χρόνο διαδρομής προς το κέντρο. Άρα η γραμμή αυτή μπορεί να αξιοποιείται για διακεντρικές συνδέσεις. Κατά τον ίδιο τρόπο από τη μεριά του Αιγάλεω μπορεί να αναλάβει, μαζί με την 813, τη σύνδεση με το κέντρο μετά την αναδιάρθρωση των υπολοίπων γραμμών ως προς το Στ.Ελαιώνα.
Έτσι θεωρώ την 856 επιτυχημένη, καθώς είναι "συνεπής" ως προς το εξής: και στα 2 άκρα της ενώνει με το κέντρο αλλά και με αρκετούς σταθμούς μετρό περιοχές που είναι όμορες της Αθήνας και άρα έχει νόημα η λεωφορειακή σύνδεση. Θεωρώ πως από τη μεριά του Υμηττού είναι ίσως πιο έντονη η ανάγκη αυτή σε σχέση με το Αιγάλεω, δεδομένου ότι η γραμμή 3 καλύπτει μεγάλη απόσταση (Σύνταγμα-Αιγάλεω) σε ιδιαίτερα σύντομο διάστημα, όμως από την άλλη η Δυτική Αθήνα δεν έχει την ίδια πυκνότητα της λεωφορειακής κάλυψης, που πάντα απαιτείται, με τη Λ.Βουλιαγμένης.