15-02-2011, 12:12 PM
Στις 14/12 ειχα στειλει ενα email στον ΟΑΣΑ και στην ΕΘΕΛ σχετικα με την επιστροφη του 315 στο Πικερμι. Παρακατω φαινεται το email:
Καλημερα σας.
Θα ηθελα να σας κανω μια προταση σχετικα με την επιστροφη του 315 στο Πικερμι.
Το 315 τερματιζε στο Πικερμι, οπου και διακοπηκε η επεκταση αυτη της γραμμης λογω ατυχηματων που ειχαν συμβει στο φαναρι της διασταυρωσης της Λ. Μαραθωνος με την Εθνικης Αντιστασεως στην Παλληνη. Εκει η γραμμη στην κατευθυνση προς Αθηνα εστριβε αριστερα παρανομως βεβαια, αλλα ο ΟΑΣΑ ειχε τοποθετησει πινακιδες ωστε να ανακοινωνει οτι επιτρεπεται η στροφη.
Απο την στιγμη που εγινε η διακοπη του τμηματος προς Πικερμι, το 315 εχασε παρα πολλους επιβατες γιατι σταματησε να συνδεει την Μεσογειων με την Νομαρχια Ανατολλικης Αττικης, αλλα και την Παλληνη με το Πικερμι.
Η προταση μου αφορα στο πως θα μπορουσε να τροποποιηθει η γραμμη για να επιτρεπεται να στριβει αριστερα στην Μαραθωνος οταν θα γυρναει απο Πικερμι και εφοσον επιτρεψεται αυτην την αλλαγη.
Στην κατευθυνση προς Πικερμι θα μπορει να εκτελει την διαδρομη που ειχε καθως δεν απαγορευεται να στριβει δεξια απο την Εθνικης Αντιστασεως προς Πικερμι.
Στην κατευθυνση προς Αθηνα θα σας προτεινω τρεις διαφορετικες εκδοχες οπου θα μπορει να πραγματοποιει και να κατεβαινει προς Λεονταριου - Εργατικες Κατοικιες.
Προταση 1: απο Λ. Μαραθωνος - αριστερα Παλλαδος Αθηνας (στον Γερμανο στην Παλληνη) - δεξια Μεγαλου Αλεξανδρου - ευθεια Λεονταριου - συνεχεια εγκεκριμενη διαδρομη.
Προταση 2: απο Λ. Μαραθωνος - αριστερα Ελευθεριου Βενιζελου (στην Eurobank στην Παλληνη) - συνεχεια ειτε δεξια στην Οδυσσεα Ανδρουτσου ειτε στην Παπαφλεσσα - δεξια Λεονταριου - συνεχεια εγκεκριμενη διαδρομη.
Προταση 3: απο Λ. Μαραθωνος - δεξια Αγιου Νικολαου - αριστερα Βυζαντιου (Αγιος Τρυφωνας Παλληνης) - αριστερα Εθνικης Αντιστασεως - ευθεια στο φαναρι στην διασταυρωση Λ. Μαραθωνος - Εθνικης Αντιστασεως - συνεχεια εγκεκριμενη διαδρομη.
Με την εκτελεση μιας εκ των ανωτερων προτασεων θα αποκτησει ξανα η λεωφορειακη γραμμη 315 νοημα υπαρξης καθοτι ειναι γραμμη συμαντικης αξιας διοτι θα συνδεει την Μεσογειων και τις γυρω περιοχες καθως και τις λεωφορειακες γραμμες που καταληγουν σε καποιο σημειο διελευσης της 315 με την Νομαρχια Ανατολλικης Αττικης. Επισης θα αποκτησει περισσοτερο κοσμο και απο την Παλληνη γιατι ανεκαθεν οι κατοικοι της Παλληνης προτιμουσαν την συγκεκριμενη λεωφορειακη γραμμη για την εξυπηρετηση τους.
Τα λεωφορεια που απεκτησε η λεωφορειακη γραμμη 314 απο την διακοπη του τμηματος της 315 για Πικερμι θα μπουν παλι στην γραμμη 315 και ετσι θα εχουν και οι δυο ανα 20 λεπτα και συνδυαστικα ανα 10 λεπτα.
Χθες μου απαντησαν απο τον ΟΑΣΑ:
Καλημερα σας.
Θα ηθελα να σας κανω μια προταση σχετικα με την επιστροφη του 315 στο Πικερμι.
Το 315 τερματιζε στο Πικερμι, οπου και διακοπηκε η επεκταση αυτη της γραμμης λογω ατυχηματων που ειχαν συμβει στο φαναρι της διασταυρωσης της Λ. Μαραθωνος με την Εθνικης Αντιστασεως στην Παλληνη. Εκει η γραμμη στην κατευθυνση προς Αθηνα εστριβε αριστερα παρανομως βεβαια, αλλα ο ΟΑΣΑ ειχε τοποθετησει πινακιδες ωστε να ανακοινωνει οτι επιτρεπεται η στροφη.
Απο την στιγμη που εγινε η διακοπη του τμηματος προς Πικερμι, το 315 εχασε παρα πολλους επιβατες γιατι σταματησε να συνδεει την Μεσογειων με την Νομαρχια Ανατολλικης Αττικης, αλλα και την Παλληνη με το Πικερμι.
Η προταση μου αφορα στο πως θα μπορουσε να τροποποιηθει η γραμμη για να επιτρεπεται να στριβει αριστερα στην Μαραθωνος οταν θα γυρναει απο Πικερμι και εφοσον επιτρεψεται αυτην την αλλαγη.
Στην κατευθυνση προς Πικερμι θα μπορει να εκτελει την διαδρομη που ειχε καθως δεν απαγορευεται να στριβει δεξια απο την Εθνικης Αντιστασεως προς Πικερμι.
Στην κατευθυνση προς Αθηνα θα σας προτεινω τρεις διαφορετικες εκδοχες οπου θα μπορει να πραγματοποιει και να κατεβαινει προς Λεονταριου - Εργατικες Κατοικιες.
Προταση 1: απο Λ. Μαραθωνος - αριστερα Παλλαδος Αθηνας (στον Γερμανο στην Παλληνη) - δεξια Μεγαλου Αλεξανδρου - ευθεια Λεονταριου - συνεχεια εγκεκριμενη διαδρομη.
Προταση 2: απο Λ. Μαραθωνος - αριστερα Ελευθεριου Βενιζελου (στην Eurobank στην Παλληνη) - συνεχεια ειτε δεξια στην Οδυσσεα Ανδρουτσου ειτε στην Παπαφλεσσα - δεξια Λεονταριου - συνεχεια εγκεκριμενη διαδρομη.
Προταση 3: απο Λ. Μαραθωνος - δεξια Αγιου Νικολαου - αριστερα Βυζαντιου (Αγιος Τρυφωνας Παλληνης) - αριστερα Εθνικης Αντιστασεως - ευθεια στο φαναρι στην διασταυρωση Λ. Μαραθωνος - Εθνικης Αντιστασεως - συνεχεια εγκεκριμενη διαδρομη.
Με την εκτελεση μιας εκ των ανωτερων προτασεων θα αποκτησει ξανα η λεωφορειακη γραμμη 315 νοημα υπαρξης καθοτι ειναι γραμμη συμαντικης αξιας διοτι θα συνδεει την Μεσογειων και τις γυρω περιοχες καθως και τις λεωφορειακες γραμμες που καταληγουν σε καποιο σημειο διελευσης της 315 με την Νομαρχια Ανατολλικης Αττικης. Επισης θα αποκτησει περισσοτερο κοσμο και απο την Παλληνη γιατι ανεκαθεν οι κατοικοι της Παλληνης προτιμουσαν την συγκεκριμενη λεωφορειακη γραμμη για την εξυπηρετηση τους.
Τα λεωφορεια που απεκτησε η λεωφορειακη γραμμη 314 απο την διακοπη του τμηματος της 315 για Πικερμι θα μπουν παλι στην γραμμη 315 και ετσι θα εχουν και οι δυο ανα 20 λεπτα και συνδυαστικα ανα 10 λεπτα.
Χθες μου απαντησαν απο τον ΟΑΣΑ: