11-02-2011, 07:00 PM
(10-02-2011, 01:39 PM)GeorgeK Έγραψε: ...Είναι προφανές ότι ουσιαστικά τίποτα δεν κερδίζει κανείς χρονικά με το να κατέβει στο Φιξ και να πάρει μετρό για 2 στάσεις ως το Σύνταγμα. Ως εκ τούτου ανεβαίνοντας τη Συγγρού με τα 106/126/136/137 συχνά βλέπεις επιβάτες στις στάσεις να επιλέγουν να μην τα πάρουν αλλά να περιμένουν τα Α/Β2 - Ε22/ 040 ώστε να βγούν απευθείας Σύνταγμα (κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά συνηθισμένο ειδικά τα σαββατοκύριακα που τα δρομολόγια του μετρό είναι αραιά)...
...Ποιος θα κάτσει να περιμένει ένα λεωφορείο που περνάει σε μη καθορισμένες ώρες, με συχνότητα εικοσαλέπτου, όρθιος, σε μια στάση που δεν εξυπηρετείται από άλλες γραμμές που τον βολεύουν. Ένας επιβάτης του 126 για παράδειγμα, παλιά είχε την επιλογή να περιμένει στην ίδια στάση, τα 126, Α2, Β2, ή και Ε22, που τον άφηναν σε μια σχετικά κοντινή απόσταση από τον προορισμό του. Σήμερα ή θα περιμένει στην παλιά στάση τα 3 τελευταία, ή στην άλλη πλευρά το 126 μόνο του, που σίγουρα με την αραιή συχνότητά του, δεν τον συμφέρει...
Συμφωνώ. Όταν περικόπτεις γραμμές, πρέπει να εξασφαλίζεις σωστή και συμφέρουσα μετεπιβίβαση, αλλιώς κάνεις μια τρύπα στο νερό. Είναι το ίδιο που έχει συμβεί με τα λεωφορεία 206 & 237 στο ρεύμα προς Αθήνα. Η Ειδομένης στη Δάφνη σηκώνει όλο το βάρος και δεν έχει σχεδόν καθόλου "πράσινο" σε αντίθεση με την Ηλιουπόλεως προς κέντρο, από την οποία όμως περνούν πια κυρίως ΙΧ. Αν θέλουμε ΙΧ εκτός του κέντρου και τα λεωφορεία στο μετρό, τότε γιατί δεν ρυθμίζουμε κατάλληλα και τους φωτεινούς σηματοδότες? Άλλη μια τρύπα στο νερό.