06-12-2025, 04:29 PM
Για τις αλλαγές με τις λεωφορειακές γραμμές στην περιοχή του Αλίμου, επανέρχομαι με νέες απορίες που μου προκλήθηκαν:
- 101: Προσωπικά, διαφωνώ πως ο κύριος λόγος που υπήρξαν οι καθυστερήσεις στη γραμμή αυτή ήταν η περιοχή των Κυθηρίων. Δεν μπορώ να αντιληφθώ όμως, εφόσον έκοψαν το 101 από την «άγονη» αυτή επιβατικά περιοχή, για ποιον λόγο δεν το τερματίζουν στο Καλαμάκι, ακόμα κι ας γίνει κυκλική γραμμή όπως το 141. Το κομμάτι Καλαμακιου · Μαρίνα Αλιμου (και vise versa) σίγουρα προσθέτει 20’ στον χρόνο διαδρομής της γραμμής ασκοπα, ενώ θα μπορούσαμε να έχουμε μια λίγο καλύτερη συχνότητα στη γραμμή.
Επιπλέον, το τμήμα αυτό, με το μποτιλιάρισμα της Ποσειδωνος στις ώρες αιχμής, έχει κυριολεκτικά οδηγήσει σε άπειρα χαμένα δρομολόγια 101 στο παρελθόν.
- 109: Θετική αλλαγή πως δεν χάνει άσκοπα χρόνο στον Άγιο Κοσμα. Πλέον όμως δεν γνωρίζω αν υπάρχει λόγος να διατηρηθεί η σύνδεση του με την Λ. Ποσειδωνος από τη στιγμή που η ανταπόκριση με το τραμ πλέον δεν είναι τόσο δελεαστική όσο ήταν με τη προηγούμενη διαδρομή.
- 142: Μιλάμε για παντελή απαξίωση της γραμμής που θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην κατάργηση της λόγω «χαμηλής επιβατικής κίνησης» αντί να μπει σαν αιτία ο κακός σχεδιασμός της. Με τον νέο σχεδιασμό της, δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος από το μετρό να πει στοχευμένα να κατέβει Αργυρούπολη για να πάει στην περιοχή των Κυθηρίων ή της Λ. Ιωνίας όταν υπάρχει το 109 και το γεγονός πως θα περνάει μόνο σε μια κατεύθυνση από καθε περιοχή (με εξαίρεση την Γερουλάνου) δεν την κάνει καν ελκυστική στο να την πάρει κάποιος για να πάει στο μετρό.
- Β2: Πάλι καλά και εκείνο δε θα χάνει πλέον άσκοπα χρόνο κάνοντας κύκλους στον Άγιο Κοσμά, αλλά θα το κάνει στην Αλίμου……
Θα μπορούσε παρά πολύ εύκολα να γίνει επέκταση του πηγαίνοντας από Αλίμου - Γερουλάνου - Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου - Μετρό Αργυρούπολης (όπως θα κάνει το 142, δηλαδή), ώστε να καταργηθεί η παραπάνω γραμμή. Επιπλέον, η αλλαγή αυτή θα επέτρεπε και στο Β1 να πιάνει την Λ. Αλίμου μέσω Λαμίας, όπως κάνει και το 140, σε περίπτωση που είναι προτιμότερη διαδρομή.
- 101: Προσωπικά, διαφωνώ πως ο κύριος λόγος που υπήρξαν οι καθυστερήσεις στη γραμμή αυτή ήταν η περιοχή των Κυθηρίων. Δεν μπορώ να αντιληφθώ όμως, εφόσον έκοψαν το 101 από την «άγονη» αυτή επιβατικά περιοχή, για ποιον λόγο δεν το τερματίζουν στο Καλαμάκι, ακόμα κι ας γίνει κυκλική γραμμή όπως το 141. Το κομμάτι Καλαμακιου · Μαρίνα Αλιμου (και vise versa) σίγουρα προσθέτει 20’ στον χρόνο διαδρομής της γραμμής ασκοπα, ενώ θα μπορούσαμε να έχουμε μια λίγο καλύτερη συχνότητα στη γραμμή.
Επιπλέον, το τμήμα αυτό, με το μποτιλιάρισμα της Ποσειδωνος στις ώρες αιχμής, έχει κυριολεκτικά οδηγήσει σε άπειρα χαμένα δρομολόγια 101 στο παρελθόν.
- 109: Θετική αλλαγή πως δεν χάνει άσκοπα χρόνο στον Άγιο Κοσμα. Πλέον όμως δεν γνωρίζω αν υπάρχει λόγος να διατηρηθεί η σύνδεση του με την Λ. Ποσειδωνος από τη στιγμή που η ανταπόκριση με το τραμ πλέον δεν είναι τόσο δελεαστική όσο ήταν με τη προηγούμενη διαδρομή.
- 142: Μιλάμε για παντελή απαξίωση της γραμμής που θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην κατάργηση της λόγω «χαμηλής επιβατικής κίνησης» αντί να μπει σαν αιτία ο κακός σχεδιασμός της. Με τον νέο σχεδιασμό της, δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος από το μετρό να πει στοχευμένα να κατέβει Αργυρούπολη για να πάει στην περιοχή των Κυθηρίων ή της Λ. Ιωνίας όταν υπάρχει το 109 και το γεγονός πως θα περνάει μόνο σε μια κατεύθυνση από καθε περιοχή (με εξαίρεση την Γερουλάνου) δεν την κάνει καν ελκυστική στο να την πάρει κάποιος για να πάει στο μετρό.
- Β2: Πάλι καλά και εκείνο δε θα χάνει πλέον άσκοπα χρόνο κάνοντας κύκλους στον Άγιο Κοσμά, αλλά θα το κάνει στην Αλίμου……
Θα μπορούσε παρά πολύ εύκολα να γίνει επέκταση του πηγαίνοντας από Αλίμου - Γερουλάνου - Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου - Μετρό Αργυρούπολης (όπως θα κάνει το 142, δηλαδή), ώστε να καταργηθεί η παραπάνω γραμμή. Επιπλέον, η αλλαγή αυτή θα επέτρεπε και στο Β1 να πιάνει την Λ. Αλίμου μέσω Λαμίας, όπως κάνει και το 140, σε περίπτωση που είναι προτιμότερη διαδρομή.
