18-11-2025, 01:12 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 18-11-2025, 01:16 AM από Leon377. Edited 3 times in total.)
(18-11-2025, 12:57 AM)Costpap Έγραψε: Η στάση που αναφέρθηκε είναι η στάση επί της Καλλιρόης που χρησιμοποιούσαν τα 106/126/136/137 πριν πάνε στο στρογγυλό. Ο στύλος της στάσης του ΟΑΣΑ και το στέγαστρο του δήμου υπάρχουν ακόμα, που σημαίνει ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως αφετηρία ή έστω στάση για το Χ13 τις βραδινές ώρες. Έχει και εκεί άπλετο χώρο για την αφετηρία του Χ13 που το πρωί χρησιμοποιείται από τα πούλμαν.Λεγοντας "στη στάση του Χ80 ή μετά" έδειχνε ότι το κατάλαβα με τη πρώτη
Ουσιαστικά, από ότι κατάλαβα, η πρόταση είναι το Χ13 να υιοθετήσει την παλιά διαδρομή των 106/126/136/137 και να αποβιβάζει στην 060814 (040/550/Α2/10), να στρίβει δεξιά Πετμεζά, δεξιά Καλλιρόης, τέρμα επί της υπάρχουσας στάσης στην Καλλιρόης, αριστερά Φρατζή και συνέχεια όπως έχει ήδη η διαδρομή.
Έτσι τα οχήματα αφήνουν τον κόσμο στην στάση που τους εξυπηρετεί για να μπει στο μετρό και μετά κάθονται στην αφετηρία που ταυτόχρονα είναι και το σημείο επιβίβασης από Φιξ προς Άγιο Δημήτριο, και δεν χρειάζεται να αποβιβάζουν στην γωνία Φραντζή-Συγγρού ή να κάνουν άσκοπους κύκλους.
Εκεί που λες δεν μπορούν να κάτσουν γτ είναι φανάρι και το μεγαλύτερο μέρος του χώρου που περιγράφεις είναι μετά τον σταθμό. Μιλάμε για πολλά λεωφορεία εκτός αν τα μειώσουν
Ακόμα και με αυτό που λες
1. Ο κόσμος θα βλέπει Χ13 θα έρχεται και θα θέλει να μπει και θα πρέπει να ακούγεται κάθε μισό λεπτό "οοοοχι εδώ. Από κει"
2. Οι οδηγούν που αποβιβάζουν δεν φεύγουν αμέσως αφού τηρείται σειρά και πρέπει να περιμένουν τη δική τους σειρά και θα γίνεται μπαχάλο αφού δεν έχει χώρο
3. Κάποια αμάξια μετά από 1 2 δρομολόγια σχολανε. Οπότε θα πέφτουν και καντήλια προς τους οδηγούς που σχολανε από όσους περιμένουν πριν αυτοί ενημερωθούν ότι "οοοχι εδώ. Από κει"
