14-11-2025, 05:11 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-11-2025, 05:15 PM από Leon377. Edited 2 times in total.)
Μιλάμε για το 101 που έχει 10 επιβάτες στην καλύτερη και το 162 που έχει 0 επιβάτες (στην καλύτερη πάλι). Όπως είχε πει κάποιο μέλος πολύ παλιά εδώ μέσα το 162 είναι ο οδηγός και τα πετρέλαια του (πλέον ο οδηγός και το ρεύμα του). Τα τελευταία 2 χρόνια έχω περάσει ατελείωτες ώρες στην πλατεία της Βούλας διαβάζοντας και εχω δει ατελείωτα 162 να φεύγουν άδεια και ατελείωτα ίδια 162 να επιστρέφουν από το βουνό επίσης άδεια
Τα 115/116/117 αν πάνε ελληνικό θα χάνουν κάθε μέρα ατελείωτες ώρες στην κίνηση
Το Β2 δεν θέλει πλατεία Γλυφάδας θέλει σταθμό Αργυρούπολης και κατάργηση 142. Έχει ειπωθεί εδώ μέσα και από μένα και από άλλους. Χάνει κάθε πρωί/απόγευμα στον Άγιο Κοσμά ώρες στη κίνηση και δεν μεταφέρει ούτε μύγα. Από τη άλλη μέρια έχουμε κατοίκους Αργυρούπολης που περπατάνε μέχρι το σπίτι τους από το σταθμό γτ που να περιμένουν το 142 50-80 λεπτά. Η απάντηση του ΟΑΣΑ σε αυτό ήταν "η συγκοινωνία της περιοχής θα αλλάξει όταν φτιαχτεί το πάρκο του ελληνικού". Μέχρι τότε θα σπαταλάμε αμάξια να κάνουν άδεια Άγιο Κοσμά λεωφόρο Αλίμου σε 20-30 λεπτά χρόνο
Τα 115/116/117 αν πάνε ελληνικό θα χάνουν κάθε μέρα ατελείωτες ώρες στην κίνηση
Το Β2 δεν θέλει πλατεία Γλυφάδας θέλει σταθμό Αργυρούπολης και κατάργηση 142. Έχει ειπωθεί εδώ μέσα και από μένα και από άλλους. Χάνει κάθε πρωί/απόγευμα στον Άγιο Κοσμά ώρες στη κίνηση και δεν μεταφέρει ούτε μύγα. Από τη άλλη μέρια έχουμε κατοίκους Αργυρούπολης που περπατάνε μέχρι το σπίτι τους από το σταθμό γτ που να περιμένουν το 142 50-80 λεπτά. Η απάντηση του ΟΑΣΑ σε αυτό ήταν "η συγκοινωνία της περιοχής θα αλλάξει όταν φτιαχτεί το πάρκο του ελληνικού". Μέχρι τότε θα σπαταλάμε αμάξια να κάνουν άδεια Άγιο Κοσμά λεωφόρο Αλίμου σε 20-30 λεπτά χρόνο
