01-08-2025, 02:13 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-08-2025, 02:15 PM από Crabman. Edited 2 times in total.)
(01-08-2025, 01:36 PM)GeorgIrisbus Έγραψε: Αρα τώρα θα κοπεί το εναλλάξ δρομολογίων με το 309 τις Κυριακές; Επίσης ξέρουμε από που κόπηκε το 3ο όχημα; Εννοώ όταν δημιουργήθηκε το 311 κόπηκε οριστικά το 2ο όχημα από το 326 για να βγει το 311, τώρα κόπηκε από κάπου το 3ο όχημα του κυκλώματος;Το σίγουρο είναι ότι τις Κυριακές το 309Β θα έχει πιο πολύ κόσμο από τα 309 και 311, λόγω των παραλιών που εξυπηρετεί. Θα δείξει το τι θα κάνουν, λογικά είτε κύκλωμα και με τις 3 γραμμές μαζί και 2-3 οχήματα, είτε κύκλωμα 309-311 με ένα Temsa και το 309Β μόνο του με ένα (λογικά 12μετρο) όχημα. Θα εξαρτηθεί από την επιβατική κίνηση και το τι θα ορίσει ο ΟΑΣΑ, καθώς μπορεί να καταλήξει από τις γραμμές που έχουν μεγαλύτερες ανάγκες και κίνηση τα ΣΚ από ότι τις καθημερινές. Υπάρχει και το πρόβλημα ότι το Πόρτο Ράφτη πήζει στην κίνηση κάποιες ώρες οπότε ας τους δώσουμε λίγο χρόνο να τα δουν όλα αυτά.
Όσο για το 326 η σύμβαση ορίζει στο ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΔΕ-ΠΑ 2 δωδεκάμετρα (24 δρομολόγια) και ΣΚ 1 δωδεκάμετρο (12 δρομολόγια), ενώ στο ΘΕΡΙΝΟ ΔΕ-ΚΥ 2 δωδεκάμετρα (24 δρομολόγια). Αυτή τη στιγμή στο ΘΕΡΙΝΟ έχει ΔΕ-ΚΥ 1/2 δωδεκάμετρα (12/24 δρομολόγια). Δεν ξέρω πως τα έχουν συννενοηθεί με τον ΟΑΣΑ, αλλά τουλάχιστον πληρώνονται με το τι πραγματικά εκτελούν (2,339€/οχηματοχιλιόμετρο).
ΥΓ. Επειδή δεν έχει αναφερθεί, να πούμε ότι η νέα διαδρομή του 309Β είναι η ίδια που εκτελούσε και το ΚΤΕΛ Αττικής. Το ίδιο και η πλεοψηφία των στάσεων, απλώς έχουν άλλη ονομασία.
