15-04-2025, 02:42 PM
(15-04-2025, 02:12 PM)kostas720 Έγραψε: Το 224 πλέον κάνει στάση στην ''Αμερικής'' στην Ακαδημίας μαζί με τα 3 , Α2 και Α3. Περίεργο μου φαίνεται πως τους ξέφυγε το 608 που κάνει και αυτό διακεντρική εξυπηρέτηση. Γενικά οι στάσεις στο κέντρο πρέπει να αναθεωρηθούν γιατί αλλού σταματάνε τα τοπικά του Βύρωνα του Ζωγράφου τα εξπρες κλπ και δημιουργείται σύγχιση. Πάντως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν είχε καθιερωθεί ως στάση η ''Αμερικής'' ενώ αντίστοιχα υπάρχει το Νομισματικό Μουσείο στη Πανεπιστημίου και η Κανάρη στη Σόλωνος.
H (βλακώδης) διασπορά στάσεων στο κέντρο έχει παραμείνει από τότε που υπήρχε συχνή και πυκνή δρομολόγηση, οπότε οι πολλές γραμμές δημιουργούσαν αδιαχώρητο και μποτιλιάρισμα. Συγκριτικά : όταν ιδρύθηκε η στάση "Αμερικής" για τα τρόλλεϋ, περνούσαν τα 3/8/13 με διέλευση περίπου 15 οχήματα την ώρα. Σήμερα περάνει μόνο το 3 κι αυτό το πολύ με 3-4 οχήματα. Από την άλλη βέβαια, η στάση είναι σε σημείο δύσκολο, επειδή τα οχήματα που στρίβουν αριστερά προς Ρηγίλλης , πρέπει να αλλάζουν λωρίδα. Όταν έχει μποτιλιάρισμα (ειδικά το απόγευμα), είναι μεγάλο πρόβλημα η προσέγγιση. Θα μπορούσε όμως, ως "συνθήκη", να καθιερωθεί έστω για όλες τις διακεντρικές (608, 622/815).
Επόμενο σημείο που θέλει οπωσδήποτε παρέμβαση, είναι οι στάσεις "Κήπος"/"Σύνταγμα" στην άνοδο της Βασ.Σοφίας προς Ρηγίλλης. Θεωρώ ότι η πάνω στάση (μετά την Ηρώδου Αττικού) πρέπει να καταργηθεί γιατί είναι πολύ μακριά από το Σύνταγμα, και να μεταφερθεί στη στάση των τρόλλεϋ έξω από τη Βουλή. Έτσι θα έχουμε στη στάση των τρόλλεϋ : 3, Ε14, 220/1, 235, 608, 622/815, Α5 και διατηρούμε την επόμενη στάση για Καισαριανή/Βύρωνα (203/4/11/14/24) όπως έχει.