18-02-2025, 11:50 PM
(18-02-2025, 10:54 PM)guru Έγραψε: α) Για τις γραμμές Α13 και 12 συμφωνώ, με μια διαφορά: το 707 να πηγαίνει ως το κέντρο του Περιστερίου.Την ανάρτηση αυτή την είχα γράψει πριν πάρα πολύ καιρό και τότε η κατάσταση με τα τρόλει δεν ήταν τόσο απαράδεκτη όσο τώρα. Το συγκεκριμένο μέσο πλέον είναι σε απαράδεκτη κατάσταση με ατελείωτες καθυστερήσεις , ενώ τα τρόλει είναι οριακά αφανισμένα από τους δρόμους ειδικά τις απογευματινές ώρες και δεν υπάρχει μία γραμμή με συχνότητα καλύτερη του 20λεπτου , ενώ οι συγκεκριμένες γραμμές έπρεπε να έχουν κάτω από 10λεπτα. Παράλληλα έχουμε απαρχαιωμένες συνδέσεις με κάτι Μουσεία (18 , 19Β) , μία εναέριο στο Χαλάνδρι που δεν χρησιμοποιείται πλέον , ενώ οι Πετρούπολες και τα Καματερά (24 , 25) προσφέρουν γελοίες συχνότητες και κυκλοφορούν με λίγο κόσμο. Εσείς λοιπόν πιστεύετε πως το συγκεκριμένο μεταφορικό μέσο έχει κάποιο μέλλον στην Αθήνα? Υπάρχει μία παντελής αδιαφορία του κράτους που δυστυχώς δεν λύνεται ούτε με 10 ούτε με 50 οδηγούς. Οπότε η γνώμη μου πλέον στη κατάσταση που έχουμε φτάσει είναι πρώτα να βρεθούν οι πόροι για περισσότερους οδηγούς και μετά μπορούμε να συζητάμε για τροποποιήσεις. Η μόνη τροποποίηση που θα έβλεπα κάπως συμφέρουσα είναι στα Χαλάνδρια να μείνει μία γραμμή (19) με διαδρομή μέσω Σιδέρων και τέρμα στο σημερινό 18. Με 3-4 οχήματα τουλάχιστον θα προσφέρει σταθερή συχνότητα στο μισάωρο και όχι το αχούρι που υπάρχει σήμερα με τα 2ωρα κενά. Επίσης προτείνω την ενοποίηση του 2 και του 4 με επικράτηση της διαδρομής μέχρι Άγιο Ιωάννη με συχνότητα στο 12λεπτο γιατί η σημερινή κατάσταση με το εξαφανισμένο 2 με τα 2ωρα κενά και το 4 με τα μισάωρα είναι απλά εξευτελιστική , ας είναι καλά το 022. Ας ελπίσουμε όλοι μαζί να βελτιωθεί η κατάσταση κυρίως για τους επιβάτες που πρέπει να βιώνουν τις καθυστερήσεις και τον συνωστισμό , τα υπόλοιπα είναι απλά λεπτομέρειες.
--> 707 Κηπούπολη - Στ. Περιστερίου
β) Για τα τρόλεϊ της Πετρούπολης και του Καματερού δεν είμαι σίγουρος, καθώς πολλές φορές τα βλέπω άδεια (σε απογευματινές και βραδινές ώρες όμως).
Δυστυχώς σπαταλήθηκαν πολλά χρήματα για υποδομές (στύλους, καλώιδια κτλ.) για να φτάσουν τα τρόλεϊ στα βουνά, και να περνάνε κάθε 20-30 λεπτά! Άσε που στους στενούς δρόμους σέρνονται με 30 km/h...
Αρχικά οι γραμμές αυτές ξεκινούσαν από την Αθήνα (πλ. Καραϊσκάκη), αλλά με την επέκταση του μετρό τελικά περικόπηκαν ως τον σταθμό Αγίου Αντωνίου.
- Κατά τη γνώμη μου η γραμμή 24 της Πετρούπολης πρέπει να κοπεί εντελώς, και αντί αυτής να ενισχυθεί η γραμμή 700 που πηγαίνει στην Ανθούπολη, και ενδεχομένως η 719 για Αττική (κάποτε 717). Καλύτερα οι επιβάτες να πάνε στην κεντρική λεωφόρο (25ης Μαρτίου - Πετρουπόλεως), που δεν απέχει πολύ από τον άξονα Ανατολικής Ρωμυλίας - Ανδρέα Παπανδρέου, παρά να μοιράζονται στους 2 άξονες και να μην εξυπηρετούνται.
- Για το 25 του Καματερού δεν έχω άποψη, όμως το Γ12 δεν μπορεί να καταργηθεί, καθώς χρειάζεται και σύνδεση με τους Αγίους Αναργύρους. Όταν με το καλό επεκταθεί το μετρό ως την Αγίου Νικολάου, το τρόλεϊ θα πρέπει να καταργηθεί.
