05-01-2010, 12:03 PM
Θα πρότεινα σχετικά με την γραμμή 732, να μην κανει τον κύκλο στην περιοχή της Ζωοδόχου Πηγής αλλά αντίθετα να τερματίζει απευθείας στην Νέα Ελβετία, ενώ παράλληλα να δημιουργηθεί μια τοπική γραμμή 214 Ζωοδόχος Πηγή - Σταθμός Ευαγγελισμού (κυκλική) που θα καλύψει αυτό το κενό, και θα ενισχύσει την λεωφορειακή εξυπηρέτηση της Φορμίωνος. Ο λόγος είναι ότι το 732 είναι μια διακεντρική γραμμή με μεγάλο μήκος, που σημαίνει ότι είναι και αρκετά επιρεπής σε καθυστερήσεις, αρκετές φορές η αναμονή αρκετά κοντά στην αφετηρία μπορεί να φτάσει και τα 30 λεπτά ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που ένα λεωφορείο καθυστερεί τόσο που το επόμενο το προλαβαίνει και πάνε το ένα πίσω από το άλλο θυμίζοντας αρθρωτό!
Μιας και αναφέρθηκα στην Φορμίωνος, η οποία έχει μεγάλο πρόβλημα με τον κυκλοφοριακό της φόρτο και τα παρκαρισμένα (πολλές φορές ΔΙΠΛΟπαρκαρισμένα) αυτοκίνητα, θα πρότεινα να εφαρμοστεί ένα σύστημα που είδα στην Πάτρα, όπου κατά μήκος της διαχωριστικής γραμμής στο μέσο του οδοστρώματος, τοποθετούνται πλαστικά κολωνάκια κόκκινου φωσφορίζοντος χρώματος (στην Αθήνα τα έχω δεί μόνο σε γωνίες δρόμων) που καθιστούν μεν αδύνατο το προσπέρασμα, όμως αποθαρρύνουν τους οδηγούς να σταθμεύουν επί της οδού παρά μόνο όπου υπάρχουν θέσεις στάθμευσης. Πολλές φορές το 732 καθυστερεί πολύ στο τμήμα της Φορμίωνος από την Υμηττού μέχρι την 10η περίπου.
Μιας και αναφέρθηκα στην Φορμίωνος, η οποία έχει μεγάλο πρόβλημα με τον κυκλοφοριακό της φόρτο και τα παρκαρισμένα (πολλές φορές ΔΙΠΛΟπαρκαρισμένα) αυτοκίνητα, θα πρότεινα να εφαρμοστεί ένα σύστημα που είδα στην Πάτρα, όπου κατά μήκος της διαχωριστικής γραμμής στο μέσο του οδοστρώματος, τοποθετούνται πλαστικά κολωνάκια κόκκινου φωσφορίζοντος χρώματος (στην Αθήνα τα έχω δεί μόνο σε γωνίες δρόμων) που καθιστούν μεν αδύνατο το προσπέρασμα, όμως αποθαρρύνουν τους οδηγούς να σταθμεύουν επί της οδού παρά μόνο όπου υπάρχουν θέσεις στάθμευσης. Πολλές φορές το 732 καθυστερεί πολύ στο τμήμα της Φορμίωνος από την Υμηττού μέχρι την 10η περίπου.