10-01-2011, 10:43 AM
Με την ίδια λογική, θα μπορούσε να συμβεί και κάτι άλλο:
Έστω ότι έχουμε ένα δρομολόγιο Ε22, που φτάνει στη Σαρωνίδα στις 23.00 περίπου. Γιατί το όχημα αυτό να μην λειτουργήσει ως "τοπικό" μέχρι τον Αγ. Κοσμά, αφού η διαδρομή του προς το Α/Σ Ελληνικού είναι κοινή μέχρι το σημείο αυτό;;
Θέλω να πω δηλαδή, να γίνει κάτι σαν τα τρόλει, που εκτός από τα κλασικά δρομολόγια, έχουν και ειδικά από και προς τα αμαξοστάσια. Αν εδώ είναι ακραία περίπτωση της Ε22, δεν είναι καθόλου ακραία σε γραμμές που τερματίζουν νύχτα στην Αθήνα. (π.χ. τα τελευταία Α2 από Βούλα να πηγαίνουν ξανά μέχρι Άλιμο, ή τα τελευταία Α3/Β3/Α4 μέχρι το "Σαλέμ")
Έστω ότι έχουμε ένα δρομολόγιο Ε22, που φτάνει στη Σαρωνίδα στις 23.00 περίπου. Γιατί το όχημα αυτό να μην λειτουργήσει ως "τοπικό" μέχρι τον Αγ. Κοσμά, αφού η διαδρομή του προς το Α/Σ Ελληνικού είναι κοινή μέχρι το σημείο αυτό;;
Θέλω να πω δηλαδή, να γίνει κάτι σαν τα τρόλει, που εκτός από τα κλασικά δρομολόγια, έχουν και ειδικά από και προς τα αμαξοστάσια. Αν εδώ είναι ακραία περίπτωση της Ε22, δεν είναι καθόλου ακραία σε γραμμές που τερματίζουν νύχτα στην Αθήνα. (π.χ. τα τελευταία Α2 από Βούλα να πηγαίνουν ξανά μέχρι Άλιμο, ή τα τελευταία Α3/Β3/Α4 μέχρι το "Σαλέμ")
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)