01-11-2024, 07:38 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-11-2024, 07:45 PM από Larioupol. Edited 2 times in total.)
Θα μπορούσε να γίνει κάλλιστα αυτό αν επιτρπόταν (και γινόταν με κάποιον τρόπο), η αριστερή στροφή από Θηβών σε πρώην ΤΕΙ Πειραιά.
Αντίθετα, εγώ προτείνω να σπάσει η γραμμή στα 3 ως εξής:
829Α: ΣΤ. ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ - ΠΑΔΑ ΑΛΣΟΣ ΑΙΓΑΛΕΩ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
Θα δημιουργηθεί αφετηρία είτε επί της Ιεράς Οδού με κατεύθυνση προς Αθήνα είτε επί της οδού Κρήνης. Διαδρομή ως εξής:
829Β: ΠΑΔΑ ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΑΙΩΝΑΣ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
Με αφετηρία μέσα στο campus και βγαίνοντας από την έξοδο της Πέτρου Ράλλη, μπορεί να φτάσει άνετα στον σταθμό Κορυδαλλού, συνεπώς δε θα μένει στην κίνηση που θα συναντάται επί των λεωφόρων Κηφισού και Θηβών, μειώνοντας έτσι τον κύκλο διαδρομής.
Διαδρομή ως εξής:
829Ε: ΠΑΔΑ ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΑΙΩΝΑΣ - ΠΑΔΑ ΑΛΣΟΣ ΑΙΓΑΛΕΩ (EXPRESS) (ΚΥΚΛΙΚΗ)
Το μόνο "κενό" που παραμένει είναι η μετακίνηση μεταξύ των 2 κύριων campus του Πανεπιστημίου (υπάρχει άλλο ένα στους Αμπελόκηπους ) το οποίο απαιτείται λόγω του ότι κάποιες σχολές κάνουν μαθήματα και στα δύο, και από τη στιγμή που πλέον δε χρειάζεται να περνάει υποχρεωτικά από το μετρό Αιγάλεω, μπορεί να γίνει η εξής διαδρομή:
Στα θετικά του "σπασίματος", είναι:
1) Μικροί κύκλοι διαδρομών (20' μαξ για 829Α, 829Β και 30' για 829Ε), συνεπώς με 5 οχήματα σε λειτουργία μπορούμε να πετύχουμε συχνότητα ακόμα και 10' στις κύριες γραμμές και 30' στην συνδετική
2) Και να λειτουργεί με ένα όχημα κάθε γραμμή σε ώρες εκτός αιχμής, πάλι οι συχνότητες στις κύριες γραμμές θα εξακολουθούν να είναι πολύ καλύτερες από τις σημερινές
3) Γρήγορη σύνδεση ΠΑΔΑ - μετρό σε όλες τις κατευθύνσεις
4) Αποφεύγονται σε μεγάλο βαθμό οι υπερκορεσμένες λεωφόροι Κηφισού και Θηβών
** Εναλλακτικά, η 829Β θα μπορούσε να γίνει
829Β: ΠΑΔΑ ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΑΙΩΝΑΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
χωρίς όμως να λύνεται έτσι το πρόβλημα με τον χαμένο χρόνο στο μποτιλιάρισμα
Αντίθετα, εγώ προτείνω να σπάσει η γραμμή στα 3 ως εξής:
829Α: ΣΤ. ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ - ΠΑΔΑ ΑΛΣΟΣ ΑΙΓΑΛΕΩ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
Θα δημιουργηθεί αφετηρία είτε επί της Ιεράς Οδού με κατεύθυνση προς Αθήνα είτε επί της οδού Κρήνης. Διαδρομή ως εξής:
829Β: ΠΑΔΑ ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΑΙΩΝΑΣ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
Με αφετηρία μέσα στο campus και βγαίνοντας από την έξοδο της Πέτρου Ράλλη, μπορεί να φτάσει άνετα στον σταθμό Κορυδαλλού, συνεπώς δε θα μένει στην κίνηση που θα συναντάται επί των λεωφόρων Κηφισού και Θηβών, μειώνοντας έτσι τον κύκλο διαδρομής.
Διαδρομή ως εξής:
829Ε: ΠΑΔΑ ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΑΙΩΝΑΣ - ΠΑΔΑ ΑΛΣΟΣ ΑΙΓΑΛΕΩ (EXPRESS) (ΚΥΚΛΙΚΗ)
Το μόνο "κενό" που παραμένει είναι η μετακίνηση μεταξύ των 2 κύριων campus του Πανεπιστημίου (υπάρχει άλλο ένα στους Αμπελόκηπους ) το οποίο απαιτείται λόγω του ότι κάποιες σχολές κάνουν μαθήματα και στα δύο, και από τη στιγμή που πλέον δε χρειάζεται να περνάει υποχρεωτικά από το μετρό Αιγάλεω, μπορεί να γίνει η εξής διαδρομή:
Στα θετικά του "σπασίματος", είναι:
1) Μικροί κύκλοι διαδρομών (20' μαξ για 829Α, 829Β και 30' για 829Ε), συνεπώς με 5 οχήματα σε λειτουργία μπορούμε να πετύχουμε συχνότητα ακόμα και 10' στις κύριες γραμμές και 30' στην συνδετική
2) Και να λειτουργεί με ένα όχημα κάθε γραμμή σε ώρες εκτός αιχμής, πάλι οι συχνότητες στις κύριες γραμμές θα εξακολουθούν να είναι πολύ καλύτερες από τις σημερινές
3) Γρήγορη σύνδεση ΠΑΔΑ - μετρό σε όλες τις κατευθύνσεις
4) Αποφεύγονται σε μεγάλο βαθμό οι υπερκορεσμένες λεωφόροι Κηφισού και Θηβών
** Εναλλακτικά, η 829Β θα μπορούσε να γίνει
829Β: ΠΑΔΑ ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΑΙΩΝΑΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
χωρίς όμως να λύνεται έτσι το πρόβλημα με τον χαμένο χρόνο στο μποτιλιάρισμα
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -