Αξιολόγηση Θέματος:
  • 11 Ψήφοι - 2.82 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8
Θα μπορούσε να γίνει κάλλιστα αυτό αν επιτρπόταν (και γινόταν με κάποιον τρόπο), η αριστερή στροφή από Θηβών σε πρώην ΤΕΙ Πειραιά.

Αντίθετα, εγώ προτείνω να σπάσει η γραμμή στα 3 ως εξής:

829Α: ΣΤ. ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ - ΠΑΔΑ ΑΛΣΟΣ ΑΙΓΑΛΕΩ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Θα δημιουργηθεί αφετηρία είτε επί της Ιεράς Οδού με κατεύθυνση προς Αθήνα είτε επί της οδού Κρήνης. Διαδρομή ως εξής:


829Β: ΠΑΔΑ ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΑΙΩΝΑΣ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Με αφετηρία μέσα στο campus και βγαίνοντας από την έξοδο της Πέτρου Ράλλη, μπορεί να φτάσει άνετα στον σταθμό Κορυδαλλού, συνεπώς δε θα μένει στην κίνηση που θα συναντάται επί των λεωφόρων Κηφισού και Θηβών, μειώνοντας έτσι τον κύκλο διαδρομής.
Διαδρομή ως εξής:


829Ε: ΠΑΔΑ ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΑΙΩΝΑΣ - ΠΑΔΑ ΑΛΣΟΣ ΑΙΓΑΛΕΩ (EXPRESS) (ΚΥΚΛΙΚΗ)

Το μόνο "κενό" που παραμένει είναι η μετακίνηση μεταξύ των 2 κύριων campus του Πανεπιστημίου (υπάρχει άλλο ένα στους Αμπελόκηπους Exclamation Exclamation ) το οποίο απαιτείται λόγω του ότι κάποιες σχολές κάνουν μαθήματα και στα δύο, και από τη στιγμή που πλέον δε χρειάζεται να περνάει υποχρεωτικά από το μετρό Αιγάλεω, μπορεί να γίνει η εξής διαδρομή: 


Στα θετικά του "σπασίματος", είναι:
1) Μικροί κύκλοι διαδρομών (20' μαξ για 829Α, 829Β και 30' για 829Ε), συνεπώς με 5 οχήματα σε λειτουργία μπορούμε να πετύχουμε συχνότητα ακόμα και 10' στις κύριες γραμμές και 30' στην συνδετική

2) Και να λειτουργεί με ένα όχημα κάθε γραμμή σε ώρες εκτός αιχμής, πάλι οι συχνότητες στις κύριες γραμμές θα εξακολουθούν να είναι πολύ καλύτερες από τις σημερινές
3) Γρήγορη σύνδεση ΠΑΔΑ - μετρό σε όλες τις κατευθύνσεις
4) Αποφεύγονται σε μεγάλο βαθμό οι υπερκορεσμένες λεωφόροι Κηφισού και Θηβών

** Εναλλακτικά, η 829Β θα μπορούσε να γίνει 
829Β: ΠΑΔΑ ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΛΑΙΩΝΑΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ (ΚΥΚΛΙΚΗ)

χωρίς όμως να λύνεται έτσι το πρόβλημα με τον χαμένο χρόνο στο μποτιλιάρισμα
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 !  Chair  - 
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 - από Larioupol - 01-11-2024, 07:38 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 297 451.750 25-11-2025, 12:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 47 79.356 08-05-2025, 01:40 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 82 104.508 11-04-2025, 02:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 173 217.888 19-02-2025, 01:12 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 67 112.033 28-01-2025, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 463.242 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 86.401 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 783.696 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 197.505 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 76.628 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)