08-10-2024, 09:36 PM
Η Δημοτική Αρχή της Καισαριανής τους τελευταίους μήνες (από όταν ανέλαβε δηλαδή) κάνει συχνά τοποθετήσεις, τόσο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όσο και στα Δημοτικά Συμβούλια σχετικά με την «κακή» και «ανεπαρκή» συγκοινωνία της Καισαριανής. Και μάλιστα έχει κάνει και συναντήσεις με αρμόδιους, όπως ο ΟΑΣΑ, η Ελληνικό Μετρό, και πρόσφατα με τους υφυπουργούς υποδομών και μεταφορών Ταχιάο και Οικονόμου.
Όλα καλά μέχρι εδώ.
Το πρόβλημα νομίζω εμφανίζεται στην αντίληψη-γνώση του συγκοινωνιακού προβλήματος, και στις λύσεις που προτείνουν.
Αφήνω απέξω το τρόλλεϊ 2 όπου οι ενέργειές τους ήταν σωστές, και τα 140,214,221,250 που επίσης εξυπηρετούν σημαντικά μεγάλο μέρος του δήμου αλλά δεν έχουν ασχοληθεί ή αναφερθεί ποτέ σε αυτά.
Η Δημοτική Αρχή προτείνει σπάσιμο του 224 στα δύο ως Καισαριανή-Ακαδημία και (μάλλον; ) Πολύγωνο-Ακαδημία. Επίσης, ζητά την επανέναρξη, του από το 2007 κατηργημένου, 223 Καισαριανή-Κάνιγγος.
Από όσα γνωρίζω περί των συγκοινωνιακών, και οι δύο προτάσεις μου φαίνονται λάθος.
Το 224 είναι μια πετυχημένη γραμμή που εξυπηρετεί πολύ κόσμο, είναι η μόνη γραμμή που διέρχεται από τη Σόλωνος, εξυπηρετεί την νομική και την Πανεπιστημιούπολή, τα δικαστήρια, τα εξάρχεια, και την σύνδεση των δύο άκρων της γραμμής με το ΜΕΤΡΟ και το κέντρο της Αθήνας.
Επίσης η διαφορετικότητά του ως μη κυκλικό στο κέντρο, σε αντίθεση με τις γύρω περιοχές, έχει αποτέλεσμα να έχει πιο συχνά μες την ημέρα, και πιο αργά μέχρι το βράδυ δρομολόγια, κάτι που δεν έχουν τα 214,220,221,235.
Τέλος, μόνο και μόνο βλέποντας τα παραδείγματα 214/732 και 222/608, καταλαβαίνουμε ποια μέθοδος είναι πιο πετυχημένη.
Τώρα όσον αφορά το 223 δεν κατανοούν, ότι με την δεδομένη κατάσταση των ΟΑΣΑ/ΟΣΥ, άμα γίνει κάτι τέτοιο απλώς θα πάρουν οχήματα από το 224 και θα τα βάλουν στο 223. Και η επανέναρξη του έρχεται σε αντίθεση με το αίτημα σπασίματος του 224 στο κέντρο. Τι νόημα έχουν δύο ίδιες ή σχεδόν ίδιες γραμμές; Μάλλον κανένα.
Συγγνώμη για το σεντόνι, απλώς ήθελα και τις γνώμες σας μήπως δεν καταλαβαίνω κάτι και τα σκέφτομαι λάθος τόσο καιρό.
Όλα καλά μέχρι εδώ.
Το πρόβλημα νομίζω εμφανίζεται στην αντίληψη-γνώση του συγκοινωνιακού προβλήματος, και στις λύσεις που προτείνουν.
Αφήνω απέξω το τρόλλεϊ 2 όπου οι ενέργειές τους ήταν σωστές, και τα 140,214,221,250 που επίσης εξυπηρετούν σημαντικά μεγάλο μέρος του δήμου αλλά δεν έχουν ασχοληθεί ή αναφερθεί ποτέ σε αυτά.
Η Δημοτική Αρχή προτείνει σπάσιμο του 224 στα δύο ως Καισαριανή-Ακαδημία και (μάλλον; ) Πολύγωνο-Ακαδημία. Επίσης, ζητά την επανέναρξη, του από το 2007 κατηργημένου, 223 Καισαριανή-Κάνιγγος.
Από όσα γνωρίζω περί των συγκοινωνιακών, και οι δύο προτάσεις μου φαίνονται λάθος.
Το 224 είναι μια πετυχημένη γραμμή που εξυπηρετεί πολύ κόσμο, είναι η μόνη γραμμή που διέρχεται από τη Σόλωνος, εξυπηρετεί την νομική και την Πανεπιστημιούπολή, τα δικαστήρια, τα εξάρχεια, και την σύνδεση των δύο άκρων της γραμμής με το ΜΕΤΡΟ και το κέντρο της Αθήνας.
Επίσης η διαφορετικότητά του ως μη κυκλικό στο κέντρο, σε αντίθεση με τις γύρω περιοχές, έχει αποτέλεσμα να έχει πιο συχνά μες την ημέρα, και πιο αργά μέχρι το βράδυ δρομολόγια, κάτι που δεν έχουν τα 214,220,221,235.
Τέλος, μόνο και μόνο βλέποντας τα παραδείγματα 214/732 και 222/608, καταλαβαίνουμε ποια μέθοδος είναι πιο πετυχημένη.
Τώρα όσον αφορά το 223 δεν κατανοούν, ότι με την δεδομένη κατάσταση των ΟΑΣΑ/ΟΣΥ, άμα γίνει κάτι τέτοιο απλώς θα πάρουν οχήματα από το 224 και θα τα βάλουν στο 223. Και η επανέναρξη του έρχεται σε αντίθεση με το αίτημα σπασίματος του 224 στο κέντρο. Τι νόημα έχουν δύο ίδιες ή σχεδόν ίδιες γραμμές; Μάλλον κανένα.
Συγγνώμη για το σεντόνι, απλώς ήθελα και τις γνώμες σας μήπως δεν καταλαβαίνω κάτι και τα σκέφτομαι λάθος τόσο καιρό.