04-01-2011, 06:23 PM
Είπα να "αναστήσω" αυτό το ξεχασμένο topic. Αφορμή μου είναι η ενοποίηση 3 Δήμων του νότου σε έναν, και η αναμενόμενη άφιξη του Μετρό στο Ελληνικό. Είναι "κοινό μυστικό", ότι αναμένεται με την άφιξη του Μετρό να γίνει και μια γενική αναδιάρθρωση των δρομολογίων στα νότια προάστια, στα πρότυπα του Νομισματοκοπείου. Ως εκ τούτου, θέλω να κάνω μια πρόχειρη πρόταση, για τις περιοχές "3Β", όπως αποκαλούνται (Βάρη, Βούλα, Βουλιαγμένη). Ως γνωστόν, η Βούλα έχει πολύ καλή συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση από τα Α1/Α2/154/171 στο μεγαλύτερο της κομμάτι. Η Βάρη έχει μια σχεδόν αξιοπρεπή (115/116/120/149/170/171), που αν και αραιά, στο σύνολο τους κάτι καταφέρνουν. Η Βουλιαγμένη όμως έχει την χειρότερη εξυπηρέτηση, με εξαίρεση Ιούλιο και Αύγουστο, λόγω του Ε22 και του Γ1. Το Ε22 δεν επαρκεί τον χειμώνα, όπως και τα πολύ αραιά 114, 149/170. Έτσι, για όταν με το καλό ανοίξει το Μετρό του Ελληνικού, έχω σκεφτεί τα εξής:
Ι) 114: Γλυφάδα-Μαρίνα Βουλιαγμένης-Βάρκιζα. Μια συνένωση των σημερινών 114 και 170, με τέρμα την παραλία της Βάρκιζας.
ΙΙ) 170: Στ.Ελληνικού-Βουλιαγμένη. Διαδρομή από Λ.Βουλιαγμένης και Λ.Αθηνάς. Η γραμμή αυτή επίσης μπορεί είτε να περνά από Καβούρι, είτε από την οδό Ιάσωνος, για να εξυπηρετεί και τις "ορεινές" περιοχές της Βουλ/νης.
ΙΙΙ) 149: Γλυφάδα-Βάρη-Βάρκιζα (ΟΧΙ ΚΥΚΛΙΚΗ): η διαδρομή ως έχει μέχρι την Πλ.Βάρκιζας.
Τα δρομολόγια των 114 και 149 ανά 1 ώρα, αλλά έτσι ώστε το καθένα να φεύγει από τη Γλυφάδα με 30' διαφορά από το άλλο. Επίσης, το 114 να μην σταματά στις 19.30 όπως τώρα, για να μην μένει ένα μεγάλο κενό, ώσπου αναλάβει το 115.
ΙV) Κατάργηση του 125 (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΙΑ) και συγχώνευση του με το 120. Διαδρομή εξ' ολοκλήρου στην Βάρης-Κορωπίου, και το κομμάτι του ΒΙΟ.ΠΑ. πάει σε κάποιο από τα τοπικά της Κρωπίας, ή στο 330.
Επίσης, υπολογίζω να εξυπηρετείται το βόρειο κομμάτι του οικισμού Βάρης (Αθ.Διάκου και πάνω) από το 116, και το νότιο από το 149.
Τέλος, πρέπει οπωσδήποτε, όσες γραμμές μπορούν, να παρακάμπτουν την Εκκλησία της Βάρης, που γίνεται καθημερινά το έλα να δεις!
Υ.Γ. έχω μια ένσταση, σχετικά με το μήπως έτσι, χειροτερεύει η εξυπηρέτηση για τη διαδρομή "Γλυφάδα-Βουλιαγμένη". Αλλά στη χειρότερη όλων, ας μοιραστεί ένα κομμάτι και στα 162/163.
Με την πρώτη ευκαιρία θα φτιάξω και τον ανάλογο χάρτη.
Ι) 114: Γλυφάδα-Μαρίνα Βουλιαγμένης-Βάρκιζα. Μια συνένωση των σημερινών 114 και 170, με τέρμα την παραλία της Βάρκιζας.
ΙΙ) 170: Στ.Ελληνικού-Βουλιαγμένη. Διαδρομή από Λ.Βουλιαγμένης και Λ.Αθηνάς. Η γραμμή αυτή επίσης μπορεί είτε να περνά από Καβούρι, είτε από την οδό Ιάσωνος, για να εξυπηρετεί και τις "ορεινές" περιοχές της Βουλ/νης.
ΙΙΙ) 149: Γλυφάδα-Βάρη-Βάρκιζα (ΟΧΙ ΚΥΚΛΙΚΗ): η διαδρομή ως έχει μέχρι την Πλ.Βάρκιζας.
Τα δρομολόγια των 114 και 149 ανά 1 ώρα, αλλά έτσι ώστε το καθένα να φεύγει από τη Γλυφάδα με 30' διαφορά από το άλλο. Επίσης, το 114 να μην σταματά στις 19.30 όπως τώρα, για να μην μένει ένα μεγάλο κενό, ώσπου αναλάβει το 115.
ΙV) Κατάργηση του 125 (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΙΑ) και συγχώνευση του με το 120. Διαδρομή εξ' ολοκλήρου στην Βάρης-Κορωπίου, και το κομμάτι του ΒΙΟ.ΠΑ. πάει σε κάποιο από τα τοπικά της Κρωπίας, ή στο 330.
Επίσης, υπολογίζω να εξυπηρετείται το βόρειο κομμάτι του οικισμού Βάρης (Αθ.Διάκου και πάνω) από το 116, και το νότιο από το 149.
Τέλος, πρέπει οπωσδήποτε, όσες γραμμές μπορούν, να παρακάμπτουν την Εκκλησία της Βάρης, που γίνεται καθημερινά το έλα να δεις!
Υ.Γ. έχω μια ένσταση, σχετικά με το μήπως έτσι, χειροτερεύει η εξυπηρέτηση για τη διαδρομή "Γλυφάδα-Βουλιαγμένη". Αλλά στη χειρότερη όλων, ας μοιραστεί ένα κομμάτι και στα 162/163.
Με την πρώτη ευκαιρία θα φτιάξω και τον ανάλογο χάρτη.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)