16-03-2023, 01:33 AM
(15-03-2023, 10:33 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Συχνά με απασχολεί το 813, στη σύνδεση Αλεξάνδρας-Ιπποκράτους το έχω στο μυαλό μου ως κλασική περίπτωση "φτάνει στην πηγή και νερό δεν πίνει". Δεδομένου ότι η Ιπποκράτους έχει το θέμα εδώ και μια 12ετία και το 230 προφανώς με midi δεν επαρκεί για αυτή την κάλυψη, θα μπορούσε το 813 να τερμάτιζε στη στάση "Ελπίς" επί της Δημητσάνας, ώστε μέσω Αλφειού & Πανόρμου να περνούσε από το μετρό των Αμπελοκήπων. Η άνοδος δεν έχει θέμα, κι ας μην πιάνει μετρό, αφού υπάρχει το Α7. Με κολωνάκια στη στροφή της Αλφειού, 12μετρο χωράει πιστεύω και στην τελική δίπλα είναι η ΓΑΔΑ, άμα δεν μπορούν δυο στενά πιο πάνω να μην επιτρέπουν παράνομο παρκάρισμα...
Πρέπει να είχα γράψει και παλιότερα πως το καλύτερο σενάριο είναι να ανέβει η γραμμή είτε Γουδή, μαζί με 622/815, είτε Νεκροταφείο Ζωγράφου στο σημερινό τέρμα του 230. Έτσι, θα μπορούσε να καταργηθεί πλήρως το 230, μιας και στο κομμάτι Νοσοκομεία Παίδων/Λαϊκό-Αλεξάνδρας-Ιπποκράτους πλέον θα υπάρχει 12μετρο όχημα, ενώ το κομμάτι Ακαδημία-Ακρόπολη είναι παντελώς νεκρό από επιβατική κίνηση.