Αξιολόγηση Θέματος:
  • 9 Ψήφοι - 3.11 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0
Εν όψει της ανάληψης του 051 από ΚΤΕΛ, αναθερμαίνω (πάλι) το θέμα με την διαδρομή που ακολουθεί στο κέντρο της Αθήνας. Περάσαμε από Μενάνδρου, σταθμό Λαρίσης και πάλι πίσω στην Ομόνοια μέσω Πλ. Βάθη, Σωκράτους και Αγ. Κωνσταντίνου.

Θεωρώ ότι πρέπει να ανεβεί στην Ακαδημίας και ο λόγος είναι η ταλαιπωρία των επιβατών, που για να φτάσουν από/προς τα ΚΤΕΛ από/προς Παγκράτι, Ζωγράφου, Βύρωνα, Κουκάκι, Καλλιθέα κλπ. πρέπει να υποστούν βασανιστήριο κουβαλώντας βαλίτσες, με δύο μετεπιβιβάσεις, η μία στο μετρό, και να περάσουν από τον Σταθμό Μεταξουργείου που δεν έχει κάν κυλιόμενες σκάλες στην κατεύθυνση προς ΚΤΕΛ.
Το ίδιο πράγμα έγινε και με το 732, που κόπηκε ένα έτος στη Χαλκοκονδύλη και ξανανέβηκε Ακαδημίας με την πρώτη ευκαιρία.

Η προτεινόμενη διαδρομή, λοιπόν, είναι από Χαλκοκονδύλη ευθεία προς Κάνιγγος, Ακαδημίας, δεξιά Σίνα, δεξιά Πανεπιστημίου και επιστροφή προς Ομόνοια - Αγ. Κωνσταντίνου. Στάσεις στην άνοδο : Αφετηρία Β9, Κάνιγγος, Ζωοδ. Πηγή, Ακαδημία (στη στάση τρόλλεϋ 3), Ακαδημία (επι της Πανεπιστημίου), Πλ. Ομόνοιας (στάση 1, 6, 12, 21, 035, 227, 054), Εθνικό Θέατρο. Θα χρειαστούν 15' παραπάνω στον κύκλο, δηλαδή τουλάχιστον ένα όχημα επιπλέον και αντί για 5 οχήματα χ 8 λεπτά να έχουμε 6 οχήματα χ 9 λεπτά συχνότητα.

Πιστεύω όμως ότι θα αναταποδώσει μέγιστα οφέλη στο επιβατικό κοινό που θα γλιτώσει τα άσκοπα ανέβα - κατέβα στο μετρό, τα οποία ειδικά Κυριακή βράδυ τρώνε πάρα πολύ χρόνο. Από Ακαδημίας (ή Πανεπιστημίου, κυκλικό είναι) θα μπορούν οι επιβάτες με μικρή απόσταση (μέχρι Κλαυθμώνος) ή και στην ίδια στάση να συνεχίσουν τη διαδρομή τους προς τα ανατολικά και τα νότια, χωρίς σούρτα - φέρτα.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 08-03-2010, 01:25 AM
RE: - από abc - 08-03-2010, 01:45 AM
RE: - από Citaro - 08-03-2010, 11:15 PM
RE: - από abc - 09-03-2010, 12:04 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 - από Citaro - 28-02-2023, 07:34 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.590 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.835 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.638 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.876 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 689.319 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.723 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.723 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.795 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.300 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.468 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 3 Επισκέπτης (ες)