28-02-2023, 07:34 PM
Εν όψει της ανάληψης του 051 από ΚΤΕΛ, αναθερμαίνω (πάλι) το θέμα με την διαδρομή που ακολουθεί στο κέντρο της Αθήνας. Περάσαμε από Μενάνδρου, σταθμό Λαρίσης και πάλι πίσω στην Ομόνοια μέσω Πλ. Βάθη, Σωκράτους και Αγ. Κωνσταντίνου.
Θεωρώ ότι πρέπει να ανεβεί στην Ακαδημίας και ο λόγος είναι η ταλαιπωρία των επιβατών, που για να φτάσουν από/προς τα ΚΤΕΛ από/προς Παγκράτι, Ζωγράφου, Βύρωνα, Κουκάκι, Καλλιθέα κλπ. πρέπει να υποστούν βασανιστήριο κουβαλώντας βαλίτσες, με δύο μετεπιβιβάσεις, η μία στο μετρό, και να περάσουν από τον Σταθμό Μεταξουργείου που δεν έχει κάν κυλιόμενες σκάλες στην κατεύθυνση προς ΚΤΕΛ.
Το ίδιο πράγμα έγινε και με το 732, που κόπηκε ένα έτος στη Χαλκοκονδύλη και ξανανέβηκε Ακαδημίας με την πρώτη ευκαιρία.
Η προτεινόμενη διαδρομή, λοιπόν, είναι από Χαλκοκονδύλη ευθεία προς Κάνιγγος, Ακαδημίας, δεξιά Σίνα, δεξιά Πανεπιστημίου και επιστροφή προς Ομόνοια - Αγ. Κωνσταντίνου. Στάσεις στην άνοδο : Αφετηρία Β9, Κάνιγγος, Ζωοδ. Πηγή, Ακαδημία (στη στάση τρόλλεϋ 3), Ακαδημία (επι της Πανεπιστημίου), Πλ. Ομόνοιας (στάση 1, 6, 12, 21, 035, 227, 054), Εθνικό Θέατρο. Θα χρειαστούν 15' παραπάνω στον κύκλο, δηλαδή τουλάχιστον ένα όχημα επιπλέον και αντί για 5 οχήματα χ 8 λεπτά να έχουμε 6 οχήματα χ 9 λεπτά συχνότητα.
Πιστεύω όμως ότι θα αναταποδώσει μέγιστα οφέλη στο επιβατικό κοινό που θα γλιτώσει τα άσκοπα ανέβα - κατέβα στο μετρό, τα οποία ειδικά Κυριακή βράδυ τρώνε πάρα πολύ χρόνο. Από Ακαδημίας (ή Πανεπιστημίου, κυκλικό είναι) θα μπορούν οι επιβάτες με μικρή απόσταση (μέχρι Κλαυθμώνος) ή και στην ίδια στάση να συνεχίσουν τη διαδρομή τους προς τα ανατολικά και τα νότια, χωρίς σούρτα - φέρτα.
Θεωρώ ότι πρέπει να ανεβεί στην Ακαδημίας και ο λόγος είναι η ταλαιπωρία των επιβατών, που για να φτάσουν από/προς τα ΚΤΕΛ από/προς Παγκράτι, Ζωγράφου, Βύρωνα, Κουκάκι, Καλλιθέα κλπ. πρέπει να υποστούν βασανιστήριο κουβαλώντας βαλίτσες, με δύο μετεπιβιβάσεις, η μία στο μετρό, και να περάσουν από τον Σταθμό Μεταξουργείου που δεν έχει κάν κυλιόμενες σκάλες στην κατεύθυνση προς ΚΤΕΛ.
Το ίδιο πράγμα έγινε και με το 732, που κόπηκε ένα έτος στη Χαλκοκονδύλη και ξανανέβηκε Ακαδημίας με την πρώτη ευκαιρία.
Η προτεινόμενη διαδρομή, λοιπόν, είναι από Χαλκοκονδύλη ευθεία προς Κάνιγγος, Ακαδημίας, δεξιά Σίνα, δεξιά Πανεπιστημίου και επιστροφή προς Ομόνοια - Αγ. Κωνσταντίνου. Στάσεις στην άνοδο : Αφετηρία Β9, Κάνιγγος, Ζωοδ. Πηγή, Ακαδημία (στη στάση τρόλλεϋ 3), Ακαδημία (επι της Πανεπιστημίου), Πλ. Ομόνοιας (στάση 1, 6, 12, 21, 035, 227, 054), Εθνικό Θέατρο. Θα χρειαστούν 15' παραπάνω στον κύκλο, δηλαδή τουλάχιστον ένα όχημα επιπλέον και αντί για 5 οχήματα χ 8 λεπτά να έχουμε 6 οχήματα χ 9 λεπτά συχνότητα.
Πιστεύω όμως ότι θα αναταποδώσει μέγιστα οφέλη στο επιβατικό κοινό που θα γλιτώσει τα άσκοπα ανέβα - κατέβα στο μετρό, τα οποία ειδικά Κυριακή βράδυ τρώνε πάρα πολύ χρόνο. Από Ακαδημίας (ή Πανεπιστημίου, κυκλικό είναι) θα μπορούν οι επιβάτες με μικρή απόσταση (μέχρι Κλαυθμώνος) ή και στην ίδια στάση να συνεχίσουν τη διαδρομή τους προς τα ανατολικά και τα νότια, χωρίς σούρτα - φέρτα.