24-11-2022, 04:16 PM
(24-11-2022, 09:57 AM)Citaro Έγραψε: A. Το τμήμσ του 230 από Ακρόπολη μέχρι Γουδί δεν έχει πρόβλημα κ χωραει άνετα 12μετρα.
Β. Το ζήτημα προκύπτει από Γουδί προς Ζωγραφου (δεξια στροφη προς ανηφόρα Παναγούλη και - κυριως - αριστερη στροφη προς Λεωφ. Παπάγου, όπου "βρισκουν" όλα τα οχηματα. Τα δε12μετρα "βρίσκουν" μπροστά με το σασί λόγω της κλίσης της Παναγούλη. Δοκιμάστηκε γυρω στο 2012 από τον Δήμο Ζωγραφου, να στειλει ΕΛΒΟ Βεργίνες 12μετρα (απο τα αποσυρμενα της ΕΘΕΛ) και, το μόνο που καταφεραν ήταν να σπασουν το όχημα και να κλεισουν την Παναγούλη , μέχρι να ερθει η ΟΒΒΟ.
Το 140 δεν έστριβε παλιά από Παναγούλη προς Παπάγου (δεξιά)? Εκτός αν αυτό γινόταν πριν αποσυρθουν τα ikarus από τη συγκεκριμένη γραμμή. Πάντως το 230 θα μπορούσε εναλλακτικά να μην μπαίνει καθόλου στην Παναγούλη και στην κατεύθυνση προς Ζωγράφου να πηγαίνει από Παπανδρέου και αριστερά Παπάγου.
Επίσης είμαι υπέρ του να σπάσει το 608 σε 608 και 222. Γενικά όπως αποδείχθηκε και με τα 214/732 κλπ όλες οι διακεντρικές γραμμές λειτουργούν καλύτερα ξεχωριστά. Το ίδιο ίσως θα έπρεπε να γίνει και με τα 856 (856 και 202) και 815/622 (815, 622 και 213).