15-10-2022, 03:13 PM
(15-10-2022, 01:29 AM)Larioupol Έγραψε: Δεν είμαι καλός στο να μαντεύω, αλλά θα πρότεινα ο ίδιος τις εξεις αλλαγές:Πιστεύω πως οι παρεμβάσεις από πλευράς μου έχοντας κάνει διαδρομές με τις παραπάνω γραμμές είναι εφαρμόσιμες . Αν και επιμένω σύνδεση άνω Κορυδαλλού Καραβά Σχιστού με Αγία Μαρίνα
1) Η γραμμή 837 τοπικοποιείται στον σταθμό "Αγία Βαρβάρα" και δεν κάνει άκυρους κύκλους μέχρι να φτάσει Αγία Μαρίνα.
2) Οι γραμμές 806, 809 και 810 τροποποιούνται ώστε κάθε μία από αυτές να επιτελεί έναν μόνο σκοπό. Μια γραμμή θα κάνει fast track σύνδεση Σχιστού - Μέτρο Κορυδαλλού μέσω Ποταμού - Αττάλειας. Άλλη θα εξυπηρετεί αποκλειστικά την περιοχή πάνω από τις φυλακές και θα την συνδέει με το μέτρο Κορυδαλλού μέσω Ταξιαρχών και Δημητρακοπούλου.
Και η τελευταία μπορεί να πηγαίνει από Σχιστό, να κάνει στάσεις στον Καραβά και να πηγαίνει μέσω Αττάλειας μέχρι τον Σταθμό Νίκαιας και από εκεί μέσω Ζωοδόχου Πηγής και Σουρή πάλι μέχρι Σχιστό (με διέλευση από Καραβά)
3) Το 807, εφόσον υπάρχει αξιοπρεπής σύνδεση Κορυδαλλού - Φυλακών - Μετρό δεν χρειάζεται καθόλου, με εξαίρεση την Λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου. Η γραμμή καταργείται και τροποποιείται η 856 έτσι ώστε να διέρχεται απευθείας μέσω Μεγάλου Αλεξάνδρου και να μην πηγαίνει εσωτερικά του Αιγάλεω, κάτι που κάνει ήδη το 750.
4) Το 814 διατηρείται μέχρι τον Πειραιά, αλλά κάνει κυκλική Διαδρομή μέσω της Πλατείας Καραϊσκάκη (ή αποκτά τερματικό σταθμό) κι έτσι "εξορθολογίζεται" με σταθερές διελεύσεις
5) Οι 824 και 825 συγχωνεύονται σε μια γραμμή η οποία θα κάνει ως επί τω πλείστω τη διαδρομή της 824, όμως θα διέρχεται από Ψαρρών αντί της Αιγάλεω , μιας και θα υπάρχουν άλλες γραμμές για τα Μανιάτικα.
6) Όσον αφορά την 826, αποκτά αφετηρία στην περιοχή του Κοκκινοβραχου και πηγαίνει μέχρι τον Σταθμό Μανιάτικα και από εκεί πίσω για Άγιο Μηνά - Κοκκινόβραχο. Κάποιος που θέλει να πάει στο λιμάνι μπορεί να πάρει το μέτρο ή άλλη λεωφορειακή γραμμή
7) 827 και 828 κατάργηση χθες
8) Με μια καλή γραμμή για τη σύνδεση Προφήτη Ηλία - Μετρό Αγίας Βαρβάρας, το 830 μπορεί να καταργηθεί εύκολα και τα οχήματα του να πάνε στο 837
9) Το 831 ενισχύεται οπωσδήποτε και επίσης τροποποιείται για να πηγαίνει μέσω Λεωφόρο Ελευθερίου Βενιζέλου (και μετρό Αγίας Μαρίνας) προς το ΠαΔα αντί της Μεγάλου Αλεξάνδρου
10) Είτε το 800 είτε το 846 καταργείται. Ιδανικά διατηρείται το 846
11) Το 860 διέρχεται μέσα από την Πλατεία Ελευθερίας και τον Σταθμό Κορυδαλλού χωρίς πολλά πολλά.
12) Ενισχύονται τα δρομολόγια των 750,909