27-09-2022, 11:02 PM
(27-09-2022, 09:48 PM)Giannis Έγραψε: Πάντως να πω ότι η περιοχή του Καραβά στον Κορυδαλλό είναι στους πρόποδες του όρους Αιγάλεω και έχει αρκετά μεγάλες κλίσεις, επομένως θα είχε νόημα να εξυπηρετείται από κάποια γραμμή. Θα μπορούσε πχ να εξυπηρετηθεί από το 800 που έχει Solaris midi και τα 806, 807, 814 να έφευγαν από εκεί.Θα μπορούσε οι γραμμές που όπως πρότεινες και εσύ να ξεκινούν από Καραβά να κατεβαίνουν να ανεβαίνουν σχιστό και μ σου Λέλας Καραγιάννη να βγαίνουμε ιερά οδό και να φτάνουν αγία Μαρίνα όπου θα κάνουν τον γύρο από τον σταθμό και μετά πάλι πίσω για άνω Κορυδαλλό. Επίσης το δέχομαι αυτό για τις γραμμές του Πειραιά και για το 860
Από εκεί και πέρα χρειάζονται απλοποιήσεις οι διαδρομές των γραμμών της περιοχής (πχ το 800 δεν ξέρω αν έχει νόημα να περνά από το γήπεδο του Ιωνικού), προσέχοντας να εξυπηρετούνται όμως και οι ενδοδημοτικές διαδρομές. Επίσης κάποιες γραμμές έχει νόημα να κατεβαίνουν Πειραιά, δεν γίνεται να κοπούν όλες οι γραμμές σε σταθμούς του μετρό καθώς υπάρχουν και ενδιάμεσες μετακινήσεις και γειτονιές που δεν εξυπηρετούνται καλά από το μετρό, πχ η περιοχή των Αγίων Αναργύρων στην Νίκαια που έγραψε ο Citaro της προάλλες.
Άγγελε, το 860 εξυπηρετεί κυρίως τοπικές μετακινήσεις (πχ Μοσχάτο-παραλιακή, Κορυδαλλός-Μοσχάτο, μετακινήσεις προς το Γενικό Κρατικό) και έχει μια χαρά κόσμο σε ώρες αιχμής, δεν χρειάζεται κάποια αλλαγή, ίσα-ίσα ίσως χρειάζεται ενίσχυση.
Τέλος, αυτό που έγραψε ο Άγγελος για σύνδεση του Κορυδαλλού με τον σταθμό στην Αγία Μαρίνα θα άξιζε να δοκιμαστεί, θα μπορούσε μια γραμμή να επεκταθεί εκεί.