27-09-2022, 02:57 PM
Γενικά πάντως η κατάσταση είναι πολύ άσχημη αρχικά θα έπρεπε πιστεύω πως με το άνοιγμα του μετρό μέχρι τον Πειραιά να γίνουν οι εξής αλλαγές . Για κάποιες γραμμές θα μιλήσω με επιφύλαξη.
806 αφετηρία στον Κουβαρά που συνδέει την περιοχή αυτή με τον Κορυδαλλό. Αφετηρία να μπει στην κορυφή που φτάνει το λεωφορείο όπου και μετά στρίβει στρίβει
814 ίδια αφετηρία με το 806 μόνο που θα συνδέει τις περιοχές που περνά με το μετρό στα μανιάτικα. Ουσιαστικά 806, 814 γίνονται κυκλικές
810 σύνδεση άνω Κορυδαλλού με το μετρό του Κορυδαλλού
809 κόψιμο μέχρι το μετρό του Κορυδαλλού και επιστροφή στο σχιστό.
807 σύνδεση Σχιστού με μέτρο Κορυδαλλού χωρίς να περνάει από Καραβά ώστε να παρέχει σαν γραμμή καλύτερες συχνότητες. Κόψιμο από το Αιγάλεω
824,825,852 και γενικά τις γραμμές της άνω Νεάπολης σύνδεση με περιοχές του Κερατσινίου όπου περνάει και 824 και η 825 με το μετρό στα μανιάτικα. Για την 852 κόψιμο από το Αιγάλεω για καλύτερη συχνότητα να περνάει από Νεάπολη περιοχές της Νίκαιας όπου και εξυπηρετεί και να στρίβει κάποια στιγμή για μανιτικα
750 χωρίς να ξέρω τον κόσμο που έχει σε καθημερινή βάση θα έλεγα να προτείνω πως ως μικρό λεωφορείο που είναι και του δρομολογίου που ακολουθεί να αλλάξει σε αττικό νοσοκομείο μετρό Αιγάλεω για καλύτερη εξυπηρέτηση του νοσοκομείου. Απλά το ζήτημα είναι με το νοσοκομείο της Νίκαιας
830,831 σύνδεση με αγία Βαρβάρα και Αιγάλεω αντίστοιχα
Τώρα το προτείνω πολύ γενικά αλλά προτείνω αυτές τις αλλαγές γιατί είναι γραμμές που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση και επειδή πιστεύω λόγω και της τραγικής κατάστασης από το παρκάρισμα και την κίνηση σε Ταξιαρχών και Δημητρακοπούλου πως δεν είναι σωστό και απαραίτητο να γεμίσουμε με τόσες γραμμές αυτούς τους δρόμους. Επίσης για τις αλλαγές σε αφετηρίες προτείνω την μεταφορά του τέρματος των λεωφορείων στο σχιστό στην στάση Μπότσαρη με διαμόρφωση του χώρου μιας και ο χώρος είναι αναξιοποίητος. Επίσης για μτο 860
860 σύνδεση σχιστό Κερατσινίου με το μετρό στα μανιάτικα δεν θα υπάρχει νόημα αυτή η διαδρομή που ακολουθεί μέχρι Φάληρο αν κάποιος θα μπορεί πιο σύντομα να πάρει το μετρό για Πειραιά και μετά λεωφορείο για το Φάληρο. Τέλος με τις αλλαγές αυτές πιστεύω πως γίνεται και κατανομή της επιβατικής κίνησης ποιο σωστά . Βέβαια περιμένω κριτικές και γνώμες πάνω σε αυτά τα ζητήματα
806 αφετηρία στον Κουβαρά που συνδέει την περιοχή αυτή με τον Κορυδαλλό. Αφετηρία να μπει στην κορυφή που φτάνει το λεωφορείο όπου και μετά στρίβει στρίβει
814 ίδια αφετηρία με το 806 μόνο που θα συνδέει τις περιοχές που περνά με το μετρό στα μανιάτικα. Ουσιαστικά 806, 814 γίνονται κυκλικές
810 σύνδεση άνω Κορυδαλλού με το μετρό του Κορυδαλλού
809 κόψιμο μέχρι το μετρό του Κορυδαλλού και επιστροφή στο σχιστό.
807 σύνδεση Σχιστού με μέτρο Κορυδαλλού χωρίς να περνάει από Καραβά ώστε να παρέχει σαν γραμμή καλύτερες συχνότητες. Κόψιμο από το Αιγάλεω
824,825,852 και γενικά τις γραμμές της άνω Νεάπολης σύνδεση με περιοχές του Κερατσινίου όπου περνάει και 824 και η 825 με το μετρό στα μανιάτικα. Για την 852 κόψιμο από το Αιγάλεω για καλύτερη συχνότητα να περνάει από Νεάπολη περιοχές της Νίκαιας όπου και εξυπηρετεί και να στρίβει κάποια στιγμή για μανιτικα
750 χωρίς να ξέρω τον κόσμο που έχει σε καθημερινή βάση θα έλεγα να προτείνω πως ως μικρό λεωφορείο που είναι και του δρομολογίου που ακολουθεί να αλλάξει σε αττικό νοσοκομείο μετρό Αιγάλεω για καλύτερη εξυπηρέτηση του νοσοκομείου. Απλά το ζήτημα είναι με το νοσοκομείο της Νίκαιας
830,831 σύνδεση με αγία Βαρβάρα και Αιγάλεω αντίστοιχα
Τώρα το προτείνω πολύ γενικά αλλά προτείνω αυτές τις αλλαγές γιατί είναι γραμμές που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση και επειδή πιστεύω λόγω και της τραγικής κατάστασης από το παρκάρισμα και την κίνηση σε Ταξιαρχών και Δημητρακοπούλου πως δεν είναι σωστό και απαραίτητο να γεμίσουμε με τόσες γραμμές αυτούς τους δρόμους. Επίσης για τις αλλαγές σε αφετηρίες προτείνω την μεταφορά του τέρματος των λεωφορείων στο σχιστό στην στάση Μπότσαρη με διαμόρφωση του χώρου μιας και ο χώρος είναι αναξιοποίητος. Επίσης για μτο 860
860 σύνδεση σχιστό Κερατσινίου με το μετρό στα μανιάτικα δεν θα υπάρχει νόημα αυτή η διαδρομή που ακολουθεί μέχρι Φάληρο αν κάποιος θα μπορεί πιο σύντομα να πάρει το μετρό για Πειραιά και μετά λεωφορείο για το Φάληρο. Τέλος με τις αλλαγές αυτές πιστεύω πως γίνεται και κατανομή της επιβατικής κίνησης ποιο σωστά . Βέβαια περιμένω κριτικές και γνώμες πάνω σε αυτά τα ζητήματα