25-09-2022, 09:17 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 26-09-2022, 09:07 AM από Aggele. Edited 2 times in total.)
Καλησπέρα θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση για έναν προβληματισμό που έχω εδώ και αρκετό καιρό . Γιατί ποτέ ακόμα μέχρι και την παράδοση του μετρό σε Αγία Μαρίνα πόσο μάλλον του Κορυδαλλού δεν υπήρξε λεωφορειακή γραμμή που να συνδέει τις περιοχές του άνω Κορυδαλλού το κομμάτι τουλάχιστον πάνω από την Λαμπράκη της περιοχής του Καραβά και άλλα πιο πολύ του Σχιστού με το μετρό της Αγίας Μαρίνας. Δηλαδή γιατί θα πρέπει εμείς οι κάτοικοι αυτών των περιοχών να κάναμε μέχρι πρόσφατα όλο τον γύρο του Κορυδαλλού να φτάναμε Αιγάλεω για να πάρουμε μετρό και να επομιζομαστε με 30 λεπτά διαδρομή . Καταλαβαίνω το νόημα τις μετακινησης και εξυπηρέτησης μέσω ενδιάμεσων στάσεων και δεν λέω να κοπεί η σύνδεση με Κορυδαλλό. Αλλά δηλαδή δεν θα μπορούσε να υπάρξει λεωφορείο που να ξεκινάει από τα χαμηλά του άνω Κορυδαλλού να περνάει Καραβά μετά σχιστό και μετά μέσο της Λέλας Καραγιάννη να βγαίνει ιερά οδό και να φτάνει Αγία Μαρίνα. Δηλαδή εν έτει 2022 να υπάρχει θέμα μετακίνησης λόγω του όρος Αιγάλεω και να χρειαστεί να κάνεις κύκλο για να πας μετρό αλλά να υπάρχει δρόμος που να εξυπηρετεί είναι έλεος . Το άλλο φέτος με την Χ50 είναι ένα αίσχος γιατί δηλαδή να αναγκάζομαι να παίρνω λεωφορείο να κατεβαίνω Κορυδαλλό ή Νίκαια για να πάρω άλλο λεωφορείο για να πάω μετρό. Πιστεύω πως αυτό αντιμετωπίζουν και άλλοι κάτοικοι άλλων περιοχών. Εξάλλου οι περισσότεροι θέλουμε να πάμε μετρό μιας και υπηρεσίες , εργασίες και σχολές είναι στο κέντρο της Αθήνας δηλαδή ποιο το νόημα των τροφοδοτικών γραμμών με το να φέρνουμε όλο τον δυτικό Πειραιά στον Κορυδαλλό όταν η αγία Μαρίνα η αγία Βαρβάρα και το Αιγάλεω για μικρά ποσοστό είναι ποιο κοντινές περιοχές σε μετρό. Το άλλο αυτό με το 806 και τις μανούβρες του χωρίς νόημα και να έχουμε αποτέλεσμα στην Δημητρακοπούλου στην στάση μετρό Κορυδαλλό να έχουμε χρόνο αναμονής 30' ώρα για λεωφορεία που κάνουν τον κύκλο του Κορυδαλλού και της Νίκαιας !!! Επίσης αυτό με το 809 γιατί αναγκάζεις έναν κάτοικο άνω Κορυδαλλού να πάει πρώτα Νίκαια με έναν κύκλο από στενά για να περάσει στο τέλος Κορυδαλλό. Τέλος αυτή η δημοτική συγκοινωνία φάντασμα που είναι ούτε στάσεις ούτε άξια δρομολόγια ούτε συχνότητες δηλαδή θα έπρεπε κανονικά να έχει δικό του δρομολόγιο που να συνδέει άνω Κορυδαλλό με αγία Μαρίνα και όχι να ακολουθεί δρομολόγια και στάσεις ήδη υπάρχων γραμμών . Προφανώς δεν λέω να καταργηθεί η χρήση του ως σχολικό δρομολόγιο αλλά θα μπορούσε να αποκτήσει μια παραπάνω αξία. Θα ήθελα να ακούσω γνώμες πάνω σε αυτό και παρεμβάσεις που θα μπορούσαν να γίνουν
* Εδώ ήθελα να προσθέσω ένα παράδειγμα και δράμα που αντιμετώπισα αυτές τις μέρες καθώς χρειάστηκε να πάω στην δυτική Αθήνα και λόγω του κλειστού μετρό έκανα 2 ώρες ενώ από αγία Μαρίνα που το δοκίμασα την Πέμπτη αφού μετακινήθηκα με αυτοκίνητο εκεί μόνο μια. Επίσης να πω αν ήταν ο Κορυδαλλός ανοιχτός και πάλι θα είχα επιβάρυνση μισής ώρας διαδρομής με λεωφορείο
* Εδώ ήθελα να προσθέσω ένα παράδειγμα και δράμα που αντιμετώπισα αυτές τις μέρες καθώς χρειάστηκε να πάω στην δυτική Αθήνα και λόγω του κλειστού μετρό έκανα 2 ώρες ενώ από αγία Μαρίνα που το δοκίμασα την Πέμπτη αφού μετακινήθηκα με αυτοκίνητο εκεί μόνο μια. Επίσης να πω αν ήταν ο Κορυδαλλός ανοιχτός και πάλι θα είχα επιβάρυνση μισής ώρας διαδρομής με λεωφορείο