28-04-2022, 12:37 AM
Με την έλευση του μετρό στον Πειραιά, βλέπω κόφτη στις εξής γραμμές:
900: Ουσιαστικά, δημιουργήθηκε για να καλύψει τα κενά στις συχνότητες, στον άξονα Πειραιάς-Νίκαια, που άφησαν οι τοπικοποιήσεις των 800 και 809. Με το μετρό θα είναι άχρηστο.
846: Το τοπικό τμήμα του (Στ.Νίκαια - Νεάπολη) εξυπηρετείται από 2 γραμμές, σχεδόν με πλήρη αλληλοεπικάλυψη (800, 852)
830: Σχεδόν πλήρη επικάλυψη στο τοπικό τμήμα του (Στ.Αγ.Βαρβάρα - Αγ.Βαρβάρα) με το 837. Για τη Θηβών και τα ενδιάμεσα κομμάτια υπάρχει και το 831.
Και τοπικοποιήσεις σε αυτές τις γραμμές:
814: Τοπικοποίηση στη Νίκαια
810: Τοπικοποίηση στον Κορυδαλλό
(Εδώ θα ήταν ενδιαφέρον να εξεταστεί το ενδεχόμενο, το 810 μαζί με το 809 ή/και το 814, αντί να τερματίζουν στον Άνω Κορυδαλλό, να κατεβαίνουν στην Ιερά Οδό και έπειτα στο σταθμό Αγίας Μαρίνας.)
Πιθανές Βελτιώσεις;;;;
Αύξηση συχνότητας στο 860 με τα οχήματα που θα εξοικονομηθούν
Έξτρα ψιλοουτοπική πρόταση:
Ίδρυση της γραμμής 702 Στ.Αιγάλεω - Αχαρναί. Βοήθαει το 703 στο κομμάτι Αιγάλεω-Περιστέρι (όπου είναι σχεδόν μόνο του και γεμίζει περισσότερο απ'όσο σε άλλα τμήματα της διαδρομής του), δίνει λεωφορειακή γραμμή στο καινούριο τμήμα της Θηβών και κάνει αισθητά πιο εύκολη τη πρόσβαση στο Μενίδι, σε μεγάλο μέρος των δυτικών προαστίων. Η διαδρομή του θα ήταν μέσω Θηβών, Φυλής, προσέγγιση Μενιδίου όπως 878 και 879 και τέρμα Μεσονύχι ή Κάραβος (Δεν είμαι σίγουρος πιο θα ήταν καλύτερο σε αυτή την περίπτωση).
900: Ουσιαστικά, δημιουργήθηκε για να καλύψει τα κενά στις συχνότητες, στον άξονα Πειραιάς-Νίκαια, που άφησαν οι τοπικοποιήσεις των 800 και 809. Με το μετρό θα είναι άχρηστο.
846: Το τοπικό τμήμα του (Στ.Νίκαια - Νεάπολη) εξυπηρετείται από 2 γραμμές, σχεδόν με πλήρη αλληλοεπικάλυψη (800, 852)
830: Σχεδόν πλήρη επικάλυψη στο τοπικό τμήμα του (Στ.Αγ.Βαρβάρα - Αγ.Βαρβάρα) με το 837. Για τη Θηβών και τα ενδιάμεσα κομμάτια υπάρχει και το 831.
Και τοπικοποιήσεις σε αυτές τις γραμμές:
814: Τοπικοποίηση στη Νίκαια
810: Τοπικοποίηση στον Κορυδαλλό
(Εδώ θα ήταν ενδιαφέρον να εξεταστεί το ενδεχόμενο, το 810 μαζί με το 809 ή/και το 814, αντί να τερματίζουν στον Άνω Κορυδαλλό, να κατεβαίνουν στην Ιερά Οδό και έπειτα στο σταθμό Αγίας Μαρίνας.)
Πιθανές Βελτιώσεις;;;;
Αύξηση συχνότητας στο 860 με τα οχήματα που θα εξοικονομηθούν
Έξτρα ψιλοουτοπική πρόταση:
Ίδρυση της γραμμής 702 Στ.Αιγάλεω - Αχαρναί. Βοήθαει το 703 στο κομμάτι Αιγάλεω-Περιστέρι (όπου είναι σχεδόν μόνο του και γεμίζει περισσότερο απ'όσο σε άλλα τμήματα της διαδρομής του), δίνει λεωφορειακή γραμμή στο καινούριο τμήμα της Θηβών και κάνει αισθητά πιο εύκολη τη πρόσβαση στο Μενίδι, σε μεγάλο μέρος των δυτικών προαστίων. Η διαδρομή του θα ήταν μέσω Θηβών, Φυλής, προσέγγιση Μενιδίου όπως 878 και 879 και τέρμα Μεσονύχι ή Κάραβος (Δεν είμαι σίγουρος πιο θα ήταν καλύτερο σε αυτή την περίπτωση).