28-01-2022, 12:28 PM
(15-07-2021, 11:41 PM)oasagr123 Έγραψε: Ναι, κάθε γραμμή μετρό το γνωρίζω ότι συνδυάζεται με λεωφορείο αλλά το 813 δεν είναι παράλληλο με μια γραμμή μετρό,απλά ενώνει δύο περιοχές που είναι πολύ πιο εύκολο και γρήγορο να πάρεις το μέτρο επειδή κάνει διαδρομή από στενά. Τώρα αν εξυπηρετεί τοπικές μετακινησεις, ενταξει. Η γνωμη μου είναι ότι ενώ υπάρχουν περιοχές χωρίς καθολου ή με υποτυπώδη συγκοινωνία, μου φαίνεται μη απαραίτητο να υπάρχει μια γραμμή που συνδέει δυο περιοχές οι οποίες συνδέονται με το μετρό (Εδώ κόπηκε το Γ9 στα Κάτω Πατήσια, ενώ η συνεχεια δεν ηταν καν παράλληλη με τον ΗΣΑΠ) και απλα πιστευω ότι και να καταργούταν δεν θα έμενε κάποια περιοχή ακάλυπτη. Αυτα τα λεω χωρίς να γνωρίζω την επιβατική κίνηση της γραμμής, οπότε αν είμαι κάπου λαθος διορθώστε με.Καλημέρα. Ως κάτοικος Αιγάλεω έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές την 813 ή το Προύσης όπως το λέμε εδώ. Έχω να πω ότι είναι πολύ εξυπηρετικό διότι Α) Εξυπηρετεί την μετακίνηση των κατοίκων την περιοχής του Αγίου Σπυρίδωνα(Το τμήμα του Αιγάλεω γενικότερα μέσα από την Ιερά Οδό και την Θηβών) προς το μετρό και το κέντρο του Αιγάλεω. Επιπλέον έχω παρατηρήσει ότι εξυπηρετεί και τους κατοίκους του Μεταξουργείου(Μ. Αλεξάνδρου) προς τη μετακίνησή τους προς την Αθήνα. Επίσης το 813 εξυπηρετεί το άνω Αιγάλεω προς Αθήνα, όπως αντίστοιχα το 856 το κάτω Αιγάλεω, σε περίπτωση που το μετρό έχει απεργία ή δεν λειτουργεί. Είναι δηλαδή μια γραμμή που συνδέει το Αιγάλεω με την Αθήνα και πρέπει πάντα να υπάρχει μια τέτοια γραμμή που ακολουθεί το μετρό.