08-12-2021, 10:23 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-12-2021, 10:56 PM από Man Lion's city. Edited 6 times in total.)
Η 7 είναι από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της ΟΣΥ. Η γραμμή δυσκολεύει την συγκοινωνία της Πατησίων, με τον τρόπο που λειτουργεί. Έχει 5 βάρδιες καθημερινά μέχρι το μεσημέρι, με τρόλεϊ που χρειάζονται τον διπλάσιο από τον χρόνο διαδρομής που τους δίνει και συνήθως περνάει άδειο πίσω από την 3 και την 5.
Ο λόγος λοιπόν που την δυσκολεύει είναι διότι αυτές οι 5 βάρδιες θα μπορούσαν να πάνε στην 3 ώστε να μην έχει 30λεπτα κενά ανάμεσα στα 15λεπτα και οι υπόλοιπες 1-2 βάρδιες σε κάποια από τα υπόλοιπες γραμμές που επίσης έχουν τα ίδια και μεγαλύτερα κενά. Είναι άπειρες φορές καλύτερα να υπάρχουν 2 γραμμές με κομπλέ τις βάρδιες, παρά να λείπουν από 2 οχήματα στην κάθε γραμμή για να κυκλοφορεί για 5 ώρες το πρωί η 7...
Η Πατησίων αν δεν έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα από κόσμο, είναι σίγουρα στους top 3 άξονες με την χειρότερη συγκοινωνία. 4 γραμμές τρόλεϊ που μαζί δεν έχουν πάνω από 10 διελεύσεις την ώρα συνήθως. Όλο το βάρος το σηκώνουν τα υπερβολικά ενισχυμένα 054 και 608 και σε μικρότερο βαθμό το Α8. Χαρακτηριστικό ότι κατά 99% αν πάρεις το τρόλεϊ από Πανεπιστημίου μπαίνεις με το ζόρι και από μουσείο και Βικτώρια, δεν χωράνε ούτε 5 από τους 50 που περιμένουν.
Μια λύση, είναι γραμμή με θερμικά λεωφορεία και αφετηρία την Σίνα ανά 6-7 λεπτά με κύκλο 80' τουλάχιστον. Τώρα αν αξίζει να κόψουν οχήματα από άλλες γραμμές (πχ να πάει ανά 7' το 608, ανά 15' το 054 κλπ) για να τα δρομολογηθούν επί της Πατησίων, ή θα δημιουργήσουν προβλήματα στις γραμμές που θα κοπούν, ας το αποφασίσει ο ΟΑΣΑ.
Άλλη λύση επίσης είναι να δρομολογηθεί μια μόνο γραμμή τρόλεϊ με θερμικά λεωφορεία. Έτσι και θα αυξηθεί η συχνότητα αυτής της γραμμής και οι βάρδιες των τρόλεϊ θα καλύψουν κενά και ενδεχομένως να υπάρξει και αύξηση δρομολογίων. Κάτι τέτοιο όμως θα προκαλούσε λογικές αντιδράσεις καθώς θα φανεί ξεκάθαρα η εγκατάλειψη των τρόλεϊ, εκτός της υποδομής που θα πάει χαμένη, άρα παρ' όλο που θεωρητικά θα μπορούσε να εφαρμοστεί, είναι σχεδόν ανέφικτο
Σίγουρα η μοναδική λύση είναι προσλήψεις οδηγών στα τρόλεϊ, οχήματα υπάρχουν και αντέχουν για πολλά ακόμα χρόνια και όταν δεν θα είναι πλέον λειτουργικά ας αποφασίσουν αν θα καταργηθούν και από τι θα αντικατασταθούν. Εφόσον όμως προσλήψεις δεν θα γινουν, πρέπει να βρεθεί μια προσωρινή λύση. Αυτά για να μην ξεφεύγουμε και από το θέμα του topic το οποίο είναι προτάσεις για βελτίωση της συγκοινωνίας στο κέντρο και στην συγκεκριμένη περίπτωση στην Πατησίων
Ο λόγος λοιπόν που την δυσκολεύει είναι διότι αυτές οι 5 βάρδιες θα μπορούσαν να πάνε στην 3 ώστε να μην έχει 30λεπτα κενά ανάμεσα στα 15λεπτα και οι υπόλοιπες 1-2 βάρδιες σε κάποια από τα υπόλοιπες γραμμές που επίσης έχουν τα ίδια και μεγαλύτερα κενά. Είναι άπειρες φορές καλύτερα να υπάρχουν 2 γραμμές με κομπλέ τις βάρδιες, παρά να λείπουν από 2 οχήματα στην κάθε γραμμή για να κυκλοφορεί για 5 ώρες το πρωί η 7...
Η Πατησίων αν δεν έχει το μεγαλύτερο πρόβλημα από κόσμο, είναι σίγουρα στους top 3 άξονες με την χειρότερη συγκοινωνία. 4 γραμμές τρόλεϊ που μαζί δεν έχουν πάνω από 10 διελεύσεις την ώρα συνήθως. Όλο το βάρος το σηκώνουν τα υπερβολικά ενισχυμένα 054 και 608 και σε μικρότερο βαθμό το Α8. Χαρακτηριστικό ότι κατά 99% αν πάρεις το τρόλεϊ από Πανεπιστημίου μπαίνεις με το ζόρι και από μουσείο και Βικτώρια, δεν χωράνε ούτε 5 από τους 50 που περιμένουν.
Μια λύση, είναι γραμμή με θερμικά λεωφορεία και αφετηρία την Σίνα ανά 6-7 λεπτά με κύκλο 80' τουλάχιστον. Τώρα αν αξίζει να κόψουν οχήματα από άλλες γραμμές (πχ να πάει ανά 7' το 608, ανά 15' το 054 κλπ) για να τα δρομολογηθούν επί της Πατησίων, ή θα δημιουργήσουν προβλήματα στις γραμμές που θα κοπούν, ας το αποφασίσει ο ΟΑΣΑ.
Άλλη λύση επίσης είναι να δρομολογηθεί μια μόνο γραμμή τρόλεϊ με θερμικά λεωφορεία. Έτσι και θα αυξηθεί η συχνότητα αυτής της γραμμής και οι βάρδιες των τρόλεϊ θα καλύψουν κενά και ενδεχομένως να υπάρξει και αύξηση δρομολογίων. Κάτι τέτοιο όμως θα προκαλούσε λογικές αντιδράσεις καθώς θα φανεί ξεκάθαρα η εγκατάλειψη των τρόλεϊ, εκτός της υποδομής που θα πάει χαμένη, άρα παρ' όλο που θεωρητικά θα μπορούσε να εφαρμοστεί, είναι σχεδόν ανέφικτο
Σίγουρα η μοναδική λύση είναι προσλήψεις οδηγών στα τρόλεϊ, οχήματα υπάρχουν και αντέχουν για πολλά ακόμα χρόνια και όταν δεν θα είναι πλέον λειτουργικά ας αποφασίσουν αν θα καταργηθούν και από τι θα αντικατασταθούν. Εφόσον όμως προσλήψεις δεν θα γινουν, πρέπει να βρεθεί μια προσωρινή λύση. Αυτά για να μην ξεφεύγουμε και από το θέμα του topic το οποίο είναι προτάσεις για βελτίωση της συγκοινωνίας στο κέντρο και στην συγκεκριμένη περίπτωση στην Πατησίων