16-11-2021, 06:35 PM
(16-11-2021, 05:27 PM)oasagr123 Έγραψε: Η κατάσταση στις γραμμές που έχουν αναληφθεί από τα ΚΤΕΛ χειροτερεύει καθημερινά και η εξυπηρέτηση είναι αισθητά χειρότερη από ότι πριν τις αναλάβουν ενώ υποτίθεται ηταν για βελτιστοποίηση των παραδομένων υπηρεσιών. Στο 117 προς Γλυφάδα ο οδηγος έστριψε 2 φορες λαθος και προσπέρασε 2 στάσεις που με την έλλειψη της τηλεματικής ο κοσμος δεν θα εμαθε ποτε τι συνέβη πραγματικά. Μετά από αυτό, ενώ δεν είχε κανει κανεναν έλεγχο προηγουμένως αποφάσισε να ρωτήσει αν εχει εισιτηρια ένας αλλοδαπός επιβάτης και όταν αυτος απαντησε όχι ο οδηγος του ζήτησε να κατεβει ενώ και μια άλλη επιβάτιδα απάντησε οχι και δεν της ειπε τιποτα. Το θεμα εχει αναφερθεί ηδη στον ΟΑΣΑ.Συμφωνώ και επαυξάνω. Έχει αρχίσει να χειροτερεύει η εξυπηρέτηση. Ενώ στις μέρες του ΟΑΣΑ είχε πιο αραιά δρομολόγια αυτήν την στίμη θα προτιμούσα να γυρίσω πίσω.
Να σημειωθεί ότι εξακολουθούν επανειλλημένα να φεύγουν 2-3 λεπτά νωρίτερα από τα Τέρματα και Αφετηρίες με αποτέλεσμα να το χάνουν τα ατομα που έρχονται στην στάση λιγο αργότερα.
Θα παραθέσω λίστα με όσα έχω παρατηρήσει (αφορούν τα Τ.ΖΗΡ εκτός οπού γραφώ άλλη γραμμή):
- Πετυχαίνω συνεχώς οδηγούς να μιλούν στο τηλέφωνο. (Σε περιστατικό που ήταν το αποκορύφωμα έκανα παρατήρηση στον οδηγό να μην μιλάει στο τηλέφωνο και μετά πήγε όλο το δρομολόγιο τιμωρώντας μας πηγαίνοντας 25 χλμ./ώρα. Εντωμεταξύ το λεωφορείο είχε άλλους 20 επιβάτες)
- Παίζουν δυνατά μουσική λες και ήμαστε στο κλαμπ (Αποκορύφωμα τελευταίο δρομολόγιο 536 από τέρμα που είχε κλίσει και τα φωτά στο εσωτερικό)
- Φεύγουν κάποιες φορές είτε 2-3 λεπτά νωρίτερα (χάνουν γνωστοί μου το λεωφορείο επειδή μένουν διπλά στο τέρμα. Η αλήθεια είναι ότι αυτό είναι φαινόμενο που γίνετε συχνά και στα Τ.ΚΗΦ που φεύγουν 1 λεπτό νωρίτερα) είτε φεύγουν από 6 έως 30 λεπτά αργότερα.
- Δεν υπάρχει τηλεματική (άμα είναι να γυρίσουμε στο 2014 είμαι μέσα αρκεί να φύγει και ο covid )
- Ορισμένα λεωφορεία έχουν βλάβες στα κομβία και πατιούνται μονά του (ή είναι στοιχειωμένα δεν ξέρω σιγουρά ) αλλά ο οδηγοί επιμένουν ότι κάποιος το κάνει επίτηδες και τσαντίζονται.
- Σε κάποια λεωφορεία δεν έχεις καμία οπτική ένδειξη ή ακουστική ένδειξη ότι πάτησες το κουμπί ειδικά αν είσαι στο πίσω μέρος(Δεν θα σχολιάσω καν το Wagen Hält σε κάποια οχήματα, άμα δεν ξέρεις γερμανικά δεν κατεβαίνεις στην στάση ).
- Τα χαρτιά «Δεν κάθομαι εδώ» δεν υπάρχουν στις θέσεις (καλά όχι ότι σε άλλες γραμμές που υπάρχουν τα ακολουθεί κάνεις)
- Σε ορισμένα οχήματα αποσυνδέονται πολλές φορές τα επικυρωτικά μηχανήματα (ειδικά το μπροστινό) κάθε φορά που πέφτει σε λακκούβα το λεωφορείο.
- Ένα όχημα που μπαίνει συχνά στο 721 και ένα από τα δυο που μπαίνουν στο 543/543Α έχουν χαλασμένες προμετωπίδες και κυκλοφορούν με χαρτιά εδώ και μήνες.
- Σταθερά το μεσαίο επικυρωτικό μηχάνημα σε λεωφορεία του 721 είναι κατεστραμμένο ολοσχερώς.
- Ασυνεννοησία πολλές φορές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: είναι κολλημένα ένα 509 και πίσω ένα 535 στην Πλ. βασιλέως Παύλου. Το 509 ήταν τίγκα και στην στάση που ανετά μπορούσε να προσπεράσει στο 535 να μαζέψει τον κόσμο της Ερυθραίας (ΔΙΑΝΙΤΑ) κορνάρει το 535 στο 509 να τον αφήσει να περάσει και το 509 συνεχίζει χωρίς να δώσει σημασία.
- Αρκετά οχήματα έχουν μόνο δυο πόρτες εκ τον οποίον χρησιμοποιείτε η μια. Μπορεί κάνεις ευκολά να αντιληφθεί τι συμβαίνει στα δρομολόγια που έχουν άπειρο κόσμο (τελευταίο 536 / τελευταίο και προ-τελευταίο 509)
- Και τέλος τα ποιο ασήμαντα αλλά καλό είναι να γράφονται. Ορισμένα οχήματα δεν μπορούν να δείξουν το «535Α … ΦΡΑΓΜΑ-ΚΑΛΕΤΖΙ» σαν γραμμή οπότε εμφανίζουν «535 ΖΗΡΙΝΕΙΟ ΕΥΞΕΙΝΟΣ ΠΟΝΤΟΣ» με ότι αυτό συνεπάγεται (να χάσει κάνεις το 535Α και να περιμένει πάνω από 2ωρο για το επόμενο). Κάποια οχήματα γράφουν ΔΙΟΝΥΣΣΟΣ αντί για ΔΙΟΝΥΣΟΣ στο 536.