Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 3.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1
#55
(03-11-2021, 12:44 PM)sgkatsos Έγραψε: Εξαιρετικό βήμα προς την αναβάθμιση της γραμμής και την ομογενοποιήση των γραμμών!

Περιμένω πώς και πώς να ακούσω την αναγγελία τον σταθμών (ή στάσεων) εντός του συρμού!
https://www.youtube.com/watch?v=lsAlRB9GL-w

Το βίντεο δίνει μια ιδέα. Ωστόσο το καλοκαίρι θα βράζουμε σε τραίνα χωρίς κλιματισμό... Αναγκαίο κακό λογικά. Σε καμία περίπτωση δε θα μου άρεσε να δω συρμούς 2ης και 3ης να κακομεταχειρίζονται στην 1.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 - από Ody. - 03-11-2021, 10:52 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 38 38.550 10-06-2026, 03:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Petroupolimetro
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 Cmaniac 173 291.662 02-02-2026, 04:42 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 184 260.189 22-07-2025, 10:54 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)