19-10-2021, 09:47 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-11-2021, 09:29 PM από kostas720. Edited 16 times in total.)
Εγώ θεωρώ πως πρέπει να γίνουν οι εξής αλλαγές
1 ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΜΟΣΧΑΤΟ Συχνότητες ανά 12' με 12μετρα στην αιχμή. Συντονισμός δρομολογίων με το 5
Πολύ χρήσιμη γραμμή αλλά οι συχνότητες είναι πάρα πολύ άθλιες. Γι ' αυτό τοπικοποίηση στην Ομόνοια με νέο όνομα μήπως βελτιωθούν λίγο οι συχνότητες. Το κομμάτι Ομόνοια - Αττική εξυπηρετείται από το μετρό.
1 ΟΜΟΝΟΙΑ-ΚΑΛΛΙΘΕΑ-ΜΟΣΧΑΤΟ Συχνότητες ανά 12' με 12μετρα στην αιχμή. Συντονισμός δρομολογίων με το 5
Πολύ χρήσιμη γραμμή αλλά οι συχνότητες είναι πάρα πολύ άθλιες. Γι ' αυτό τοπικοποίηση στην Ομόνοια με νέο όνομα μήπως βελτιωθούν λίγο οι συχνότητες. Το κομμάτι Ομόνοια - Αττική εξυπηρετείται από το μετρό.
2 Α.ΚΥΨΕΛΗ-ΠΑΓΚΡΑΤΙ-Ν.ΕΛΒΕΤΙΑ
4 Α.ΚΥΨΕΛΗ-ΑΓ.ΑΡΤΕΜΙΟΣ-ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ
Συχνότητες ανά 12' με 12μετρα στην αιχμή συγκρότημα.Θα μπορούσε να γίνει το εξής. Να καταργηθεί το 11 και να τροποποιηθεί το 2 πιάνοντας τον κλάδο Ν.Ελβετίας.
3 ΛΑΜΠΡΙΝΗ-Ν.ΨΥΧΙΚΟ
Συχνότητες ανά 9' με μίξη 12μετρων και 18μετρων αιχμή.Κατάργηση του κλάδου της Ν.Φιλαδέλφειας και αφετηρία στην Λαμπρινή. Νέα ονομασία 3 ΛΑΜΠΡΙΝΗ - Ν.ΨΥΧΙΚΟ
5 Α.ΠΑΤΗΣΙΑ-ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Συχνότητα ανά 12' αιχμή με 12μετρα. Συντονισμός με το 1.Τέρμα στην αφετηρία του 11 στα Α.Πατήσια. Είναι που είναι μακρυνάρι μην μπλέκεται και με την Λαμπρινή
6 ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ-Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ-Κ.ΜΥΛΟΣ
Συχνότητα ανά 10' αιχμή με μίξη 12μετρων και 18μετρων
7 Α.ΠΑΤΗΣΙΑ-ΖΑΠΠΕΙΟ
Συχνότητα ανά 10' αιχμή με 12μετραΟυσιαστικά δημιουργήθηκε για να καλύψει τα τεράστια κενά που υπάρχουν στην Πατησίων. Καμία αλλαγή.\
8 ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ
Συχνότητα ανά 10' αιχμή με 12μετρα.Ουσιαστικά θα έρθει να καλύψει τα κενά που υπάρχουν στην Αλεξάνδρας και στην άνοδο και στην κάθοδο.
10 ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Συχνότητα ανά 10' με 18μετρα12 ΖΑΠΠΕΙΟ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
Συχνότητα ανά 6' με 18μετρα και ελάχιστα 12μετραΤοπικοποιείται το Α13 ως (707 ΚΗΠΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ(κυκλική)) και το 12 τοπικοποιείται στην Ανθούπολη ως (12 ΖΑΠΠΕΙΟ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ(ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ)). Το θέμα είναι πως θα χρειαστεί πύκνωση ανά 6' και δρομολόγηση αρκετών 18μετρων και στην παρούσα φάση δεν είναι απαραίτητο.
19 ΜΟΥΣΕΙΟ-ΣΙΔΕΡΑ-ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Συχνότητα ανά 15-20' αιχμή με 12μετραΤο μεγάλο μπέρδεμα στα τρόλει. Ουσιαστικά το 19Β ήρθε να συμπληρώσει το 19 με κυκλική διαδρομή αλλά το 19 έγινε μόνο για τα πρώτα-τελευταία δρομολόγια. Το 18 από την άλλη αραιό κανένας δεν το παίρνει. Η πρότασή μου είναι κατάργηση του 18 και του 19Β. Ουσιαστικά θα λειτουργήσει το 19 με την σημερινή του μορφή. Πύκνωση με όλα τα οχήματα από τα 18 και του 19Β που θα καταργηθούν ( 5 νομίζω είναι -3 στο 19Β και 2 στο 18-) Έτσι θα έχουμε μία αξιοπρεπής σύνδεση με το Χαλάνδρι.
24 ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ Συχνότητα ανά 9'με 12μετρα
25 ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
Συχνότητα ανά 15' με 12μετρα25 ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ
Τα δύο τρόλει των Βορειοδυτικών προαστίων. Αρκετά χρήσιμες γραμμές τις κρατάμε. Ουσιαστικά η πρόταση μου είναι να τοποικοποιηθούν στην Ανθούπολη. 24 ΠΕΤΡΟΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ(κυκλική) και 25 ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ(κυκλική).Το 25 μπορεί να αντικαταστήσει το Γ12 με κατάργησή του και το 25 να πύκνωνε ανά 9' για να καλύψει την Αγ.Νικολάου.
26 ΑΓ.ΙΕΡΟΘΕΟΣ-ΜΠΟΥΡΝΑΖΙ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
27 ΑΓ.ΙΕΡΟΘΕΟΣ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ-ΜΠΟΥΡΝΑΖΙ
Συχνότητα ανά 20'-25' Συγκρότημα27 ΑΓ.ΙΕΡΟΘΕΟΣ-ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ-ΜΠΟΥΡΝΑΖΙ
Δύο νέες γραμμές που θα προκύψουν από την ενοποίηση των κλάδων Αγ.Ιερόθεου και Μπουρναζίου. Έτσι έχουμε το 26 ΑΓ.ΙΕΡΟΘΕΟΣ - ΜΠΟΥΡΝΑΖΙ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ και 27 ΑΓ.ΙΕΡΟΘΕΟΣ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΜΠΟΥΡΝΑΖΙ.
Τέλος μπορεί να εξεταστεί και τρολεοποίηση του 049 (και σε αρκετά απίθανο βαθμό και του 040) έτσι κι αλλιώς υπάρχει η εναέριος.
Τα υπόλοιπα ως έχουν