22-09-2021, 09:43 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-09-2021, 09:45 AM από Citaro. Edited 2 times in total.)
Σημερινή καταμέτρηση (22/09/2021) ως προς τα 12μετρα της Ανθούσας :
Κυκλοφορούν, σχεδόν ισοκατανεμημένα, Ν1, γκαζιέρες Iris καθώς και leasing Iris. Eιδικότερα μέτρησα από την τηλεματική στις 08:30 : 32 οχήματα Ν1, 34 οχήματα Iris CNG (γκαζιέρες 2004) και 31 οχήματα Iris Crossway leasing, εκ των οποίων γύρω στα 10 δίπορτα και τα λοιπά τρίπορτα. Τα δε Ν2 τα έχουν όλα στο Β5 που βγαίνει επί του παρόντος με 12μετρα.
Ως προς την κατανομή στις γραμμές, δεν διαφαίνεται κάποιο ειδικότερο σχέδιο δρομολόγησης. Στο 214 έχουν αποκλειστικά Ν1, τα 203,204,220/1 και 235 είναι μικτά με γκαζιέρες, Iris Crossway και Ν1. Γκαζιέρες ως επί το πλείστον και στις γραμμές Πεντέλης. Ν1 στα 242,250. Τα δίπορτα Crossway είναι παντού διάσπαρτα.
Θα ήταν προτιμότερο να καταλήξει η Ανθούσα σε κάποια στάνταρ δρομολόγηση, πχ. να βάζει τα δίπορτα Crossway σε γραμμές με χαμηλότερη κίνηση πχ. 409, 416, 402, 411, 653 ή ακόμη και στο Ε14 που εχει και τον χαρακτήρα "εξπρες". Τα τρίπορτα Crossway, παρά τον κακό εσωτερικό σχεδιασμό, μπορούν να μπαίνουν στις βαριές γραμμές Ιλίσια, Ζωγράφου, Καρέας, Βύρωνας. Δεν έχει λογική να κυκλοφορούν δίπορτα (66238-66257) στο 220/1 και στο 235. Μόνο μπάχαλο προκαλείται καθώς είναι καθαρά ημιαστικά λεωφορεία που μοιάζουν με πούλμαν. Καμία σχέση με τα δίπορτα ΜΑΝ και Citaro του Βοτανικού, τα οποία ναι μεν χωλαίνουν ως προς την έλλειψη 3ης πόρτας, αλλά κατά τα λοιπά είναι καθαρά αστικά οχήματα με μεγάλους χώρους ορθίων/πολλαπλών χρήσεων και εύκολη ροή επιβατών.
Κυκλοφορούν, σχεδόν ισοκατανεμημένα, Ν1, γκαζιέρες Iris καθώς και leasing Iris. Eιδικότερα μέτρησα από την τηλεματική στις 08:30 : 32 οχήματα Ν1, 34 οχήματα Iris CNG (γκαζιέρες 2004) και 31 οχήματα Iris Crossway leasing, εκ των οποίων γύρω στα 10 δίπορτα και τα λοιπά τρίπορτα. Τα δε Ν2 τα έχουν όλα στο Β5 που βγαίνει επί του παρόντος με 12μετρα.
Ως προς την κατανομή στις γραμμές, δεν διαφαίνεται κάποιο ειδικότερο σχέδιο δρομολόγησης. Στο 214 έχουν αποκλειστικά Ν1, τα 203,204,220/1 και 235 είναι μικτά με γκαζιέρες, Iris Crossway και Ν1. Γκαζιέρες ως επί το πλείστον και στις γραμμές Πεντέλης. Ν1 στα 242,250. Τα δίπορτα Crossway είναι παντού διάσπαρτα.
Θα ήταν προτιμότερο να καταλήξει η Ανθούσα σε κάποια στάνταρ δρομολόγηση, πχ. να βάζει τα δίπορτα Crossway σε γραμμές με χαμηλότερη κίνηση πχ. 409, 416, 402, 411, 653 ή ακόμη και στο Ε14 που εχει και τον χαρακτήρα "εξπρες". Τα τρίπορτα Crossway, παρά τον κακό εσωτερικό σχεδιασμό, μπορούν να μπαίνουν στις βαριές γραμμές Ιλίσια, Ζωγράφου, Καρέας, Βύρωνας. Δεν έχει λογική να κυκλοφορούν δίπορτα (66238-66257) στο 220/1 και στο 235. Μόνο μπάχαλο προκαλείται καθώς είναι καθαρά ημιαστικά λεωφορεία που μοιάζουν με πούλμαν. Καμία σχέση με τα δίπορτα ΜΑΝ και Citaro του Βοτανικού, τα οποία ναι μεν χωλαίνουν ως προς την έλλειψη 3ης πόρτας, αλλά κατά τα λοιπά είναι καθαρά αστικά οχήματα με μεγάλους χώρους ορθίων/πολλαπλών χρήσεων και εύκολη ροή επιβατών.