17-07-2021, 01:56 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 17-07-2021, 02:00 AM από oasagr123. Edited 2 times in total.)
(18-05-2015, 01:28 PM)UMrVanHool Έγραψε: Η Σαρωνιδα πυκνωνει απο 1/6 και ξανα απο την εναρξη του θερινου.Διάβαζα τις παλαιότερες δημοσιεύσεις και ειχαν αναφερθεί πολλές προτάσεις για διέλευση των τοπικών Γλυφάδας από τον Στ.Ελληνικού.
Αυτο εννοειται ομως! 115/6/7 και το 120 (το 128 δεν θα χρειαστει, θα κανει κυκλο αλλωστε), με διελευση απο την Ευρυαλη και να φυγει το 205 που δεν εχει καμια δουλεια.. Αυτο επρεπε να ειχε γινει απο οταν ανοιξε το Μετρο, αλλα...
Διαφωνώ με την επέκταση τους γιατί θα χάσουν κόσμο τα 122,171 και αναλυτικά για την κάθε γραμμή:
115: Τα 122,171 έχουν δρομολόγια από το Ελληνικό μέχρι και τις 23:30 ενώ το 115 μέχρι τις 00:00. Εάν επιθυμούμε να υπάρχει δρομολόγιο μέχρι και τα μεσάνυχτα από ελληνικό πολύ απλά τα 122 και 171 θα έχουν τελευταίο δρομολόγιο στις 00:00
116: Η Βάρη καλύπτεται επαρκώς από το 171 και η παραλιακή Βούλα-Γλυφάδα από το 122, οπότε για να μην χειροτερέψουν οι συχνότητες του 116 , ας μεινει ως έχει μιας και προσφέρει μετεπιβίβαση σε τραμ και Α1,Α2 που είναι και πιο γρήγορες αν έρχεσαι από περιοχές μετά την Βάρη.
117: Όλη του η διαδρομή καλύπτεται από το 171 ή 122 για το μετρό οπότε ας παραμείνει αυτό για μετεπιβίβαση σε κορμούς/τραμ στη Γλυφάδα. Το μόνο κομμάτι χωρίς συνδεση με μετρό είναι η περιοχή της Βάρης που βρίσκεται το τέρμα. Όμως πανεύκολα με 117 και μετεπιβίβαση σε 171 στην Εκκλησία Βάρης συνδέεται με το μετρό. Τώρα από αυτήν την περιοχή η απόσταση με το Ελληνικό είναι σχεδόν ιδια και με το Κορωπί, οπότε προτείνω το 330 μετά το Κίτσι να συνεχίζει ευθεία,αριστερά Αθηνάς,αριστερά Κέρκυρας,συνεχεια Ρένας Βλαχοπούλου,δεξιά Μεγαλουπολεως,κυκλική πλατεια(τέρμα 117) και επιστροφή πάλι στο Κίτσι, συνέχεια κανονικά. Αυτό θα επιβαρύνει 10’ το πολύ στην ήδη μεγάλη διαδρομή και θα του προσθέσει κάποια επιβατική κίνηση.Επίσης κάποια δρομολόγια του 117 μπορούν (όπως και κάποια δρομολόγια του 509) να συνεχίζουν ευθεία στην οδό 2ας Μεραρχίας/ Υμηττού για την καλύτερη εξυπηρέτηση της περιοχής.
120: Δεν υπάρχει λόγος να παει Ελληνικό καθώς θα χάσει την ανταπόκριση με τραμ και Α1,Α2 + θα είναι πολύ χρονοβόρα διαδρομή. Μέχρι την Βάρη όπως ειπα υπάρχει το 171 και μετά την Βάρη το Κορωπί είναι κοντινότερος σταθμός.
Με λίγα λόγια τα τοπικά μπορούν να εξυπηρετούν περισσότερο τις συνοικίες και να κάνουν πιο περιπλοκές διαδρομές ενώ οι γραμμές που τροφοδοτούν το μετρό πρέπει να είναι γρήγορες,σε κεντρικούς δρόμους, με καλές συχνότητες. Γνωρίζω ότι αυτες οι προτάσεις ειχαν γινει πριν χρόνια, αλλά ήθελα να πω την άποψη μου.