16-07-2021, 05:59 PM
(16-07-2021, 05:40 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Με αυτή τη λογική και τα Α/Β5 πρέπει να κοπούν, αφού πάνε παράλληλα με το μετρό. Επίσης, δεν ενώνει τυχαία δύο περιοχές, για κάποιο λόγο (ιστορικά αν το ψάξεις) έχει πάρει τη συγκεκριμένη μορφή. Υπάρχουν και άλλες γραμμές με "τυχαίες" συνδέσεις, πχ 140. Ξέρεις πολλούς από τον Άλιμο που να χρειάζονται να πάνε Πολύγωνο με τη συγκοινωνία; Προφανώς όχι, αλλά δεν είναι λόγος να κοπεί το 140, γιατί εξυπηρετεί ενδιάμεσες ανάγκες, όπως και το 813 και άλλες φυσικά. Επίσης, πρέπει να σε παραξενέψει το εξής: γραμμές όπως 214, 211, 732, που εξυπηρετούν μεγάλες συνοικίες έχουν τελευταία δρομολόγια λίγο μετά τις 23:00. Η 813 έχει από αφετηρία στις 00:00, όπως άλλες βαριές γραμμές. Για να μην επαναλάβω τον ecoj (περί ανόδου σε Μεταξουργείο-Κεραμεικό) και τον Citaro (βασικότατη γραμμής της Νεάπολης, κυρίως για την Ιπποκράτους).Δεν ειπα ότι το 813 παει παράλληλα με το Μετρό αλλά είπα ότι ενώνει δύο σημεία που ενώνονται με το μετρό. Παράλληλα με το μετρό οι γραμμές είναι χρήσιμες να υπάρχουν. Εγω εξέφρασα την γνώμη μου που είναι ότι είναι υπερβολικό(δεν ειπα να καταργηθεί το 813) να συνδέει και το μετρό 2 περιοχές και ένα λεωφορείο, ενώ υπάρχουν περιοχές χωρίς καθολου συγκοινωνία. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αυτήν την γραμμή και εφόσον εσείς που γνωρίζετε καλύτερα πιστευετε ότι εξυπηρετεί πολύ κόσμο, καλώς.