16-07-2021, 05:40 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 16-07-2021, 05:44 PM από Achilleas-Lykavittos. Edited 1 time in total.)
(15-07-2021, 11:41 PM)oasagr123 Έγραψε: Ναι, κάθε γραμμή μετρό το γνωρίζω ότι συνδυάζεται με λεωφορείο αλλά το 813 δεν είναι παράλληλο με μια γραμμή μετρό,απλά ενώνει δύο περιοχές που είναι πολύ πιο εύκολο και γρήγορο να πάρεις το μέτρο επειδή κάνει διαδρομή από στενά. Τώρα αν εξυπηρετεί τοπικές μετακινησεις, ενταξει. Η γνωμη μου είναι ότι ενώ υπάρχουν περιοχές χωρίς καθολου ή με υποτυπώδη συγκοινωνία, μου φαίνεται μη απαραίτητο να υπάρχει μια γραμμή που συνδέει δυο περιοχές οι οποίες συνδέονται με το μετρό (Εδώ κόπηκε το Γ9 στα Κάτω Πατήσια, ενώ η συνεχεια δεν ηταν καν παράλληλη με τον ΗΣΑΠ) και απλα πιστευω ότι και να καταργούταν δεν θα έμενε κάποια περιοχή ακάλυπτη. Αυτα τα λεω χωρίς να γνωρίζω την επιβατική κίνηση της γραμμής, οπότε αν είμαι κάπου λαθος διορθώστε με.Με αυτή τη λογική και τα Α/Β5 πρέπει να κοπούν, αφού πάνε παράλληλα με το μετρό. Επίσης, δεν ενώνει τυχαία δύο περιοχές, για κάποιο λόγο (ιστορικά αν το ψάξεις) έχει πάρει τη συγκεκριμένη μορφή. Υπάρχουν και άλλες γραμμές με "τυχαίες" συνδέσεις, πχ 140. Ξέρεις πολλούς από τον Άλιμο που να χρειάζονται να πάνε Πολύγωνο με τη συγκοινωνία; Προφανώς όχι, αλλά δεν είναι λόγος να κοπεί το 140, γιατί εξυπηρετεί ενδιάμεσες ανάγκες, όπως και το 813 και άλλες φυσικά. Επίσης, πρέπει να σε παραξενέψει το εξής: γραμμές όπως 214, 211, 732, που εξυπηρετούν μεγάλες συνοικίες έχουν τελευταία δρομολόγια λίγο μετά τις 23:00. Η 813 έχει από αφετηρία στις 00:00, όπως άλλες βαριές γραμμές. Για να μην επαναλάβω τον ecoj (περί ανόδου σε Μεταξουργείο-Κεραμεικό) και τον Citaro (βασικότατη γραμμής της Νεάπολης, κυρίως για την Ιπποκράτους).