01-07-2021, 03:11 PM
(01-07-2021, 02:40 PM)Man Lion's city Έγραψε: Σήμερα πρώτη ημέρα με τόσο ενισχυμένες τις παραλιακές γραμμές που έχει το Κτελ.
Στο 122 είχε μόνο νταλίκες Man και Citaro κανονικά, λογικά και τα 10 οχήματα.
Στο 122Θ είχε μόνο 12μετρα, Man A37 τα περισσότερα και ένα Setra!, 10 οχήματα περίπου.
Στο 171 ήταν ανάμεικτα 12μετρα και 18μετρα. 4 νταλίκες man, 1 νταλίκα Citaro, 1 νταλίκα Solaris, 1 12μετρο Solaris, 2 Man A37 και 1 Citaro LE.
Οπότε φαίνεται ότι το πλάνο είναι να βγαίνουν οι Λούτσες και το 122 με νταλίκες (10+10 οχήματα), και όποιες είναι διαθέσιμες από τις άλλες 10 να πηγαίνουν στο 171 μαζί με 12μετρα και το 122Θ μόνο 12μετρα.
Πάντως στο 171 το Citaro LE έφτασε το πολύ 6 άτομα στο δρομολόγιο, ελπίζω να μην είναι τυχαίο και να αντέχει με 12μετρα, τώρα που είναι και στο 9λεπτο
Το 122Θ έχει 7 αυτοκίνητα βάσει προγράμματος. Κατά τα άλλα σε σχέση με πέρσι είναι +1 αμάξι το 171 και +1 το 122/122Θ (έστω και αν δεν είναι πλέον συγκρότημα). Σωστή κίνηση να δρομολογηθούν αποκλειστικά νταλίκες σε Λούτσες και 122, στο 122Θ όμως αν τύχει και περάσει πρώτα 122 τώρα που είναι πλέον εντελώς ασυντόνιστα θα αφήνει κόσμο έξω εύκολα.. Επίσης, είσαι βέβαιος ότι είδες νταλίκα Solaris στο 171; Είχα την εντύπωση ότι το ΚΤΕΛ δεν είχε νταλίκες Solaris, μόνο 12μετρα, το γράφω με επιφύλαξη βέβαια..
(01-07-2021, 03:04 PM)ecoj Έγραψε: Ένα Setra του Αττικής δούλευε μόνιμο στο 735 οπότε θα μπορούσε να προέρχεται από κει αυτό στο 122Θ αφού το 735 νομίζω πως βγαίνει με δύο Α21 πλέον. Χωρίς να είμαι και σίγουρος.
Τα Setra του ΚΤΕΛ Αττικής είναι τουλάχιστον 4, ΧΕΗ 8201/8203/8205/8336. Το ΧΕΗ-8336 κυκλοφορεί γενικά στα Νότια, κάτι 115/6/7, 120 συνήθως.. Τραγικό βέβαια που έβαλαν αυτό σε νταλικογραμμή και όχι έστω κάποιο 3πορτο 12μετρο..