28-06-2021, 05:48 PM
(28-06-2021, 05:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το πρόβλημα είναι ότι μέρα με τη μέρα βγαίνουν ολοένα και λιγότερα leasing στους δρόμους και το κενό στη δρομολόγηση καλύπτεται αναγκαστικά από τα ιδιόκτητα Ν1/Ν2 της ΟΣΥ ηλικίας 28/21 ετών αντίστοιχα..Και το 6014 είναι εκτός από αρχές Ιούνιου. Ενώ εδώ και κάποιες μέρες αγνοείται και το 6006. Δεν ξέρω μήπως παίζει θέμα με τα κλιματιστικά.
Σημερινή εικόνα 15:00-16:00 (μεσημεριανή αιχμή - στην πρωινή τα ίδια ήταν βέβαια):
Δρομολογημένα οχήματα/οχήματα που έχουν δρομολογηθεί έστω και μία φορά (όχι αυτά που έχουν παραληφθεί που είναι παντού περισσότερα)
Citaro/Man Βοτανικού: 34/54
Volvo 7700: 5 !!! /24
Irisbus Crossway LE: 10/22
Solaris Urbino 12: 5/6
Solaris Urbino 18 (NBG): ΚΑΝΕΝΑ από τα 3
Solaris Urbino 18 (Papadakis): ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ από τα 3 (και είναι αρκετά στο ΑΜ ΡΑΛ που πάνω από εβδομάδα δεν έχουν βγει καθόλου)
54/112 (αλλιώς ~48%, ούτε τα μισά..)
Περιττό να αναφερθεί ότι πολλά αμάξια έχουν να βγουν πάνω από 4-5 μέρες 6034, 6044, 6047, 6145, 6026, 6103, 6106, 6241, 6265, 6271, το 6012 είναι μέσα ένα μήνα, 6020 το ίδιο και αυτό από τις 28 Μαΐου.. Το αποκορύφωμα όμως είναι το Volvo #6037 που πρωτοδρομολογήθηκε στις 12 Απρίλη, δούλεψε 4 μέρες μέχρι τις 16 Απρίλη και έχει να βγει σχεδόν 2,5 μήνες.
Η Ράλλη έχει διαχρονικό "πρόβλημα". Πέρσι όμως τέτοιο καιρό με παραλίες φουλ έβγαζε 140-150 νταλίκες (που υπήρχε πολιτική πίεση) ενώ φέτος δεν μπορεί να βγάλει 100 αμάξια (μαζί και με τα leasing)...
Πάντως με χρήση λιγότερων των μισών leasing (ακόμα και όλα να έρθουν) και με δεδομένη την μόνιμα κακή κατάσταση στη Ράλλη δεν βλέπω πως βγαίνουν τα νούμερα για απόσυρση των Ν1.