24-06-2021, 01:43 AM
(23-06-2021, 11:48 PM)MrVanHool Έγραψε: Η συζήτηση που κάνουμε είναι ανούσια νομίζω, την στιγμή που η Π.Ραλλη έχει (κλασσικά) γονατίσει.Τα πράγματα είναι πολύ απλά, στην ΟΣΥ ή διοικούν άτομα που δεν ξέρουν απο συγκοινωνία ή δεν τους νοιάζει η συγκοινωνία ή και τα δυο.
67 (!) Solaris είναι μέσα και οι οδηγοί που πήγαν τα οχήματα στο Α/Σ γιατί δεν είχαν Α/C, βγήκαν στις 7 το απόγευμα (από τις 8 το πρωί που είναι οι τελευταίες εξαγωγές)!
Όταν για να βγάλουν τα βραδινά αεροδρόμια, ΨΑΧΝΟΥΝ αμάξια και όταν πλέον τα 12μετρα του Βοτανικού αποτελούν πλειοψηφία σε Α7 και Β9!
Αλήθεια, μπορεί κάποιος που δεν του αρέσει η κατασταση με τα ΚΤΕΛ να μας πει με τι οχήματα θα έβγαιναν τα φουλ ενισχυμένα από την ΟΣΥ 122 και 171; Γιατί πραγματικά μάλλον δεν θυμούνται κάποιοι τι συνέβαινε τόσα χρόνια και νομίζουν ότι βρήκαν τον δολοφόνο...του Κένεντι!
Αδυνατώ να αντιληφθώ πώς εδω και μια 5ετια το συγκεκριμένο αμαξοστάσιο έχει ακόμα πρόβλημα με τα κλιματιστικά χωρίς κάποιος( υπουργείο, συνδικαλιστές κλπ) να αντιδράει. Ξεχνάει κανείς τα καλοκαίρια του 18 και του 19 που έβγαιναν οι βασικες γραμμες με 1-2 οχηματα καλοκαιριάτικα; Ξεχνάει κανεις ότι η Ράλλη έβγαζε 12μετρα στο 608;
Απλά το συγκεκριμένο αμαξοστάσιο βρίσκει συνέχεια άλλοθι, χωρίς να λύνει το πρόβλημα. Αλήθεια αν δεν είχαν έρθει οι GN από το Ελληνικό πώς θα έβγαιναν οι γραμμές της Ράλλη;
Εγώ γενικότερα παρατηρώ μια απαξιωση πάλι στην ΟΣΥ. Όταν τρίζουν τα δόντια απο «ψηλά» έβγαιναν όλες οι γραμμές ένα δίμηνο με στανταρ πρόγραμμα δρομολόγησης χωρίς να λείπει βάρδια, τώρα αν παρατηρήσεις κάθε μέρα σε όλες τις γραμμές λείπουν βάρδιες.
Και για να κλείσω δεν έχε νόημα η κόντρα περι ΟΣΥ και ΚΤΕΛ, αυτό που τονίζουν καποιοι ειναι ότι αν η ΟΣΥ ήθελε θα μπορουσε να παρει οδηγούς και οχήματα και να ανταποκριθεί μόνη της αποτελεσματικά στο συγκοινωνιακό έργο. Όυτε θέλει όμως οπυτε μπορεί υπό τις υπάρχουσες έστω συνθήκες και τα άτομα που τη διοικουν.
Προφανώς αν δεν υπήρχαν τώρα τα Κτελ η κατασταση θα ήταν όπως τον Σεπτεμβρη, Οκτώβρη που έλειπαν βάρδιες απο παντού.