04-06-2021, 11:44 AM
(03-06-2021, 02:45 PM)ecoj Έγραψε: Τα τρίπορτα Crossway παρότι LE έχουν καλή χωρητικότητα μέσα και μπορούν να μπουν σε πιο βαριές γραμμές όπως το 235 αλλά τα δίπορτα είναι ένα θέμα αφού έχουν εσωτερικό ημισαστικού. Γίνεται βέβαια να καλύπτουν το Α5 με δίπορτα και Ζωγράφους - Ιλίσια με τρίπορτα αλλιώς θέλει ευρύτερη ανακατανομή ανά αμαξοστάσιο. Ο Βοτανικός έχει (και λογικά θα έχει) τα περισσότερα και είναι και το κεντρικότερο αμαξοστάσιο αλλά τις πολύ βαριές γραμμές με 12μετρα στο κέντρο τις έχει η Ανθούσα και όχι ο Βοτανικός.
Πράγματι επιβεβαιώνεται η καλή λειτουργικότητα των τρίπορτων Iris Crossway. Σήμερα είναι τα 6261 κ 6263 στα Ιλίσια. Το εμπρόσθιο τμήμα πολύ άνετο με ελάχιστες καρέκλες και μεγάλους χώρους ορθίων. Το πίσω τμήμα σε αναβαθμίδα (τμήμα καθημένων) με τρίτη (στενή και με σκαλοπάτι) πόρτα προς εξυπηρέτηση των καθημένων.
Το πρόβλημα με τα τρίπορτα (6024 και 6261 που έχω μπεί) είναι το ασυντήρητο, βρώμικο και "πολυφορεμένο" εσωτερικό τους. Στην εικόνα αυτή συμβάλλει βέβαια και η πρόχειρη/φτηνιάρικη συναρμολόγηση σε σχέση με τα MAN/A21 που πληρούν προδιαγραφές γερμανικών φορέων (μέρα με τη νύχτα)