22-05-2021, 06:56 PM
115: Πολύ χρήσιμη γραμμή για τις βραδινές ώρες
116: Άκρως επιτυχημένη γραμμή. Στην αιχμή χρειαζεται 20’
117: Μεγάλη διαδρομή αλλά πολύ εξυπηρετική και καλύπτει σημεία που δεν εξυπηρετούνται αλλιώς. Καλό θα ήταν μερικά δρομολόγια να συνεχίζουν μετα το Τέρμα μέχρι το βουνό (Υμηττού-Κολοκοτρώνη-Μεγαλουπόλεως)
120: Μένει ως έχει.
122: Αυτη η γραμμή εχει πολλές χρήσεις. Σύνδεση Γλυφάδας-Μετρό, Παραλιακή-Μετρό, Περιοχές μετά την Βάρκιζα-Μετρό και τοπικές μετακινήσεις. Χρειάζεται πύκνωση στο χειμερινό με 15’ στην αιχμή. Στο θερινό μαζι με το 122Θ κάνουν πολύ καλή δουλειά
122Θ: Άλλη μία επιτυχημένη γραμμή και βοηθαει πολύ το καλοκαίρι.
124: Εξυπηρετεί 2 διαφορετικές διαδρομές. Γλυφάδα-Τερψιθέα, Τερψιθέα-Μετρό. Δεν νομιζω κανεις από κέντρο Γλυφάδας να το παρει για μετρό. Μένει ως εχει
128: Τοπικού επιπέδου μετακινήσεις. Χρειάζεται συχνότητα 20-25’ από 35-40’ σήμερα.
140: Επιτυχημένη γραμμή. Η συχνότητα πρέπει να βελτιωθεί ομως.
142: Να λειτουργεί και τις Κυριακές και πύκνωση δρομολογίων
154: Ως έχει
162: Επίσης να λειτουργεί τις Κυριακές και να έχει αφετηρία την Γλυφάδα. Διαδρομή 122 έως την Β’ ΠΛΑΖ ΒΟΥΛΑΣ και έπειτα η διαδρομή που έχει σήμερα.
164: Ως έχει.
171: Από τις πιο σημαντικές γραμμές και έχει πολύ καλή συχνότητα. Μένει ως εχει.
Προτείνω:
1) Επαναλειτουργία του 125 ΣΤ.ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ-ΒΑΡΚΙΖΑ για σύνδεση της Ευελπίδων με το μετρό (το Ελληνικό είναι πιο μακριά και το Κορωπί δεν πιάνεται γιατί εκεί το μετρό εχει ανά 30’) και για σύνδεση Παραλίας με Μεσογείων και ανατολικά προάστια
2) Πιστεύω ότι τους θερινούς μήνες η Βουλιαγμένη και η Βάρκιζα χρειάζονται απευθείας σύνδεση με την Αθήνα.
116: Άκρως επιτυχημένη γραμμή. Στην αιχμή χρειαζεται 20’
117: Μεγάλη διαδρομή αλλά πολύ εξυπηρετική και καλύπτει σημεία που δεν εξυπηρετούνται αλλιώς. Καλό θα ήταν μερικά δρομολόγια να συνεχίζουν μετα το Τέρμα μέχρι το βουνό (Υμηττού-Κολοκοτρώνη-Μεγαλουπόλεως)
120: Μένει ως έχει.
122: Αυτη η γραμμή εχει πολλές χρήσεις. Σύνδεση Γλυφάδας-Μετρό, Παραλιακή-Μετρό, Περιοχές μετά την Βάρκιζα-Μετρό και τοπικές μετακινήσεις. Χρειάζεται πύκνωση στο χειμερινό με 15’ στην αιχμή. Στο θερινό μαζι με το 122Θ κάνουν πολύ καλή δουλειά
122Θ: Άλλη μία επιτυχημένη γραμμή και βοηθαει πολύ το καλοκαίρι.
124: Εξυπηρετεί 2 διαφορετικές διαδρομές. Γλυφάδα-Τερψιθέα, Τερψιθέα-Μετρό. Δεν νομιζω κανεις από κέντρο Γλυφάδας να το παρει για μετρό. Μένει ως εχει
128: Τοπικού επιπέδου μετακινήσεις. Χρειάζεται συχνότητα 20-25’ από 35-40’ σήμερα.
140: Επιτυχημένη γραμμή. Η συχνότητα πρέπει να βελτιωθεί ομως.
142: Να λειτουργεί και τις Κυριακές και πύκνωση δρομολογίων
154: Ως έχει
162: Επίσης να λειτουργεί τις Κυριακές και να έχει αφετηρία την Γλυφάδα. Διαδρομή 122 έως την Β’ ΠΛΑΖ ΒΟΥΛΑΣ και έπειτα η διαδρομή που έχει σήμερα.
164: Ως έχει.
171: Από τις πιο σημαντικές γραμμές και έχει πολύ καλή συχνότητα. Μένει ως εχει.
Προτείνω:
1) Επαναλειτουργία του 125 ΣΤ.ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ-ΒΑΡΚΙΖΑ για σύνδεση της Ευελπίδων με το μετρό (το Ελληνικό είναι πιο μακριά και το Κορωπί δεν πιάνεται γιατί εκεί το μετρό εχει ανά 30’) και για σύνδεση Παραλίας με Μεσογείων και ανατολικά προάστια
2) Πιστεύω ότι τους θερινούς μήνες η Βουλιαγμένη και η Βάρκιζα χρειάζονται απευθείας σύνδεση με την Αθήνα.