23-03-2021, 01:11 AM
(22-03-2021, 09:30 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Ευχαρίστως! Ας ξεκινήσω με ορισμούς για να κατανοήσεις την σκέψη μου. Τα 162/163 ξεκίνησαν ως τροφοδοτικά των γραμμών-κορμών Α1/Α2. Αυτή ήταν η φιλοσοφία τους, ο λόγος ύπαρξής τους. Παλιά δηλαδή, εάν κάποιος ήθελε να πάει κέντρο Αθήνας, θα έπαιρνε το 162, θα κατέβαινε στο τέρμα της Πλαζ Βούλας και θα έκανε μετεπιβίβαση στο Α2. Σήμερα είτε θα πάρει το 154 είτε θα περπατήσει μέχρι την Λ. Βουλιαγμένης και θα πάρει το 171. Αντιθέτως, ως τοπική εννοώ μια γραμμή η οποία δεν τροφοδοτεί κάποια άλλη γραμμή-κορμό ή κάποιο ΜΣΤ, παρά μόνο συνδέει συνοικίες κάποιου δήμου. Παραδείγμα: το 172 (έχει καταργηθεί), το οποίο μάλιστα έφερε την ονομασία "τοπική Άλιμου", και συνέδεε τις συνοικίες του Δήμου Άλιμου μεταξύ τους. Με την αλλαγή του συγκοινωνιακού χάρτη της Αθήνας, το 162, παρόλο που έχει κοινή αφετηρία με τα Α1/Α2, πλέον έχει πάψει να έχει χαρακτήρα τροφοδοτικό. Κανείς δηλαδή δε θα το πάρει για να μετεπιβιβαστεί παρά μόνο για να μετακινηθεί εντός Βούλας. Γι' αυτό και παραπάνω είπα πως "κατάντησε" τοπικό.Οκ, σε ευχαριστώ! Για το 162 είχα σκεφτεί ότι εννοούσες αυτή τη διάκριση που ανέφερες τροφοδοτικό - πλέον τοπικό. Γενικά, νότια του Αγ.Δημητρίου (κι πάλι ψηλά, πέριξ της Βουλιαγμένς) πρακτικά δεν έχω χρησιμοποιήσει τα τοπικά, πλην κορμών, οπότε δεν έχω εικόνα, σε αντίθεση με άλλα κομμάτια στη Αθήνα. Αυτό με τις φαβέλες πρώτη φορά το άκουσα και μ' άρεσε! Αυτό που αντιλαμβάνομαι από τα γραφόμενα στο φόρουμ είναι πως με την επέκταση του μετρό στο Ελληνικό έχει χαθεί το πλάνο, ο προσανατολισμός του δικτύου των νοτίων, συν τα γενικά προβλήματα της ΟΣΥ.
Φαβέλες αποκαλώ το Πανόραμα Βούλας. Κι αυτό γιατί αν το δεις απο μακριά (από μια ταράτσα για παράδειγμα), θα σου θυμίσει λίγο Ρίο ντε Τζανέιρο ή Μεδεγίν.