22-03-2021, 09:30 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 22-03-2021, 09:31 AM από N1Ellinikou.)
(21-03-2021, 11:42 PM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Θα ήθελες να εξηγήσεις λίγο περισσότερο το σκεπτικό σου; Αυτές τις γραμμές δεν τις έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και δεν έχω προσωπική άποψη. Λες πως η φιλοσοφία του 162 είναι να τροφοδοτεί τα Α1, Α2, άρα είναι τοπική. Μετά στην επόμενη πρόταση λες πως έχει καταντήσει τοπική, άρα πριν ήταν κάτι άλλο; Και ποιες είναι οι φαβέλες; Το ξαναλέω, γιατί στα γραπτά των forum δεν μπορείς να καταλάβεις το ύφος κάποιου, ρωτάω καλοπροαίρετα για να καταλάβω.
Ευχαρίστως! Ας ξεκινήσω με ορισμούς για να κατανοήσεις την σκέψη μου. Τα 162/163 ξεκίνησαν ως τροφοδοτικά των γραμμών-κορμών Α1/Α2. Αυτή ήταν η φιλοσοφία τους, ο λόγος ύπαρξής τους. Παλιά δηλαδή, εάν κάποιος ήθελε να πάει κέντρο Αθήνας, θα έπαιρνε το 162, θα κατέβαινε στο τέρμα της Πλαζ Βούλας και θα έκανε μετεπιβίβαση στο Α2. Σήμερα είτε θα πάρει το 154 είτε θα περπατήσει μέχρι την Λ. Βουλιαγμένης και θα πάρει το 171. Αντιθέτως, ως τοπική εννοώ μια γραμμή η οποία δεν τροφοδοτεί κάποια άλλη γραμμή-κορμό ή κάποιο ΜΣΤ, παρά μόνο συνδέει συνοικίες κάποιου δήμου. Παραδείγμα: το 172 (έχει καταργηθεί), το οποίο μάλιστα έφερε την ονομασία "τοπική Άλιμου", και συνέδεε τις συνοικίες του Δήμου Άλιμου μεταξύ τους. Με την αλλαγή του συγκοινωνιακού χάρτη της Αθήνας, το 162, παρόλο που έχει κοινή αφετηρία με τα Α1/Α2, πλέον έχει πάψει να έχει χαρακτήρα τροφοδοτικό. Κανείς δηλαδή δε θα το πάρει για να μετεπιβιβαστεί παρά μόνο για να μετακινηθεί εντός Βούλας. Γι' αυτό και παραπάνω είπα πως "κατάντησε" τοπικό.
Φαβέλες αποκαλώ το Πανόραμα Βούλας. Κι αυτό γιατί αν το δεις απο μακριά (από μια ταράτσα για παράδειγμα), θα σου θυμίσει λίγο Ρίο ντε Τζανέιρο ή Μεδεγίν.