Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 3.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1
#46
Ημέρα εγκαινίων και ατυχήματος στο Μετρό! Την ίδια μέρα που λειτουργούν οι νέοι σταθμοί της Γ3, στην Κηφισιά συρμός στην τροχιά ανόδου, παρά τη πρώτη αποβάθρα, δεν φρέναρε εγκαίρως και προσέκρουσε στον προκρουστήρα στο τέλος της γραμμής. Συρμός 8ης παραλαβής από ό,τι βλέπω. Παραθέτω και το σχετικό σύνδεσμο:
 
https://www.news247.gr/koinonia/kifisia-ektrochiastike-syrmos-toy-isap.7675937.html
[url=https://www.news247.gr/koinonia/kifisia-ektrochiastike-syrmos-toy-isap.7675937.html][/url]
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 - από Achilleas-Lykavittos - 07-07-2020, 01:55 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 38 38.538 10-06-2026, 03:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Petroupolimetro
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 Cmaniac 173 291.399 02-02-2026, 04:42 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 184 260.102 22-07-2025, 10:54 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)