28-02-2020, 07:37 PM
(28-02-2020, 06:38 PM)mercedes elbo Έγραψε: H επιβατική τους κίνηση νομίζω δεν δικαιολογούσε τη ηλεκτροδότηση τους. Επίσης, πιο συγκεκριμένα το 24 σαν διαδρομή είναι αρκετά κοντά σε 700, Α/Β11 και 719 και ίσως δεν θα χρειαζόταν καν ειδικά αν το τελευταίο είχε καλύτερες συχνότητες και το 25 αν ήταν διαφορετική η διαδρομή με προσέγγιση και στις 2 κατευθύνσεις στην Ανθούπολη (όπως 700/1/5) θα τράβαγε θεωρώ κόσμο από Καματερό για μετρό, με αποφόρτιση του Γ12. Τώρα με κύκλο από Κωνσταντινουπόλεως και Αγ. Αντώνιο περισσότερο για τοπικές μετακινήσεις είναι όπου υπάρχουν και άλλες γραμμές.Δεν δικαιολογούσε, έγινε όμως. Η ερώτηση μου είναι, για ποιον λόγο να καταργηθούν αφού έγινε.
Το 24, παρόλο που είναι κοντά στο 719, κινείται στον βασικό άξονα της Ανδ.Παπανδρέου και είναι η επιλογή στο κομμάτι (Αθήνα-)Αγ.Αντώνιος-Μπουρνάζι.
Το δε 25, αποτελεί σταθερή επιλογή αρκετών επί της Αγ.Νικολάου που έχει αρκετό κόσμο.
Θα συμφωνήσουμε σαφώς στο ότι το κομμάτι του Μπουρναζίου είναι λάθος, πιθανώς να μπορούσε να το αναλάβει το 891 και τα τρόλεϋ να γυρνάνε στην Ανθούπολη. Όχι όμως να κοπούν..
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''