28-02-2020, 06:38 PM
(28-02-2020, 10:06 AM)MrVanHool Έγραψε: Επειδή διαβάζω συχνά για τα 24/25, για ποιον λόγο να καταργηθούν; Γραμμές τοπικές με αρκετή επιβατική κίνηση είναι, που χρησιμοποιούν το υπάρχον εναέριο δίκτυο. Και όταν σε 50 χρόνια ανοίξει το Μετρό στην Θηβών στον Λακιώτη, θα γυρνάνε εκεί.
H επιβατική τους κίνηση νομίζω δεν δικαιολογούσε τη ηλεκτροδότηση τους. Επίσης, πιο συγκεκριμένα το 24 σαν διαδρομή είναι αρκετά κοντά σε 700, Α/Β11 και 719 και ίσως δεν θα χρειαζόταν καν ειδικά αν το τελευταίο είχε καλύτερες συχνότητες και το 25 αν ήταν διαφορετική η διαδρομή με προσέγγιση και στις 2 κατευθύνσεις στην Ανθούπολη (όπως 700/1/5) θα τράβαγε θεωρώ κόσμο από Καματερό για μετρό, με αποφόρτιση του Γ12. Τώρα με κύκλο από Κωνσταντινουπόλεως και Αγ. Αντώνιο περισσότερο για τοπικές μετακινήσεις είναι όπου υπάρχουν και άλλες γραμμές.
(28-02-2020, 10:48 AM)Citaro Έγραψε: Προσωπικά θεωρώ ότι με την κατάσταστη που διαμορφώνεται σήμερα (δίκτυο μετρό και καθιέρωση μετεπιβιβάσεων), οι παλιές "παραδοσιακές" γραμμές των τρόλλεϋ πρέπει να πάρουν την εξής μορφή :
1 : Κατάργηση. Ο κλάδος Αττική - Ομόνοια δεν θα εξυπηρετείται, ο κλάδος Ομόνοια - Μοσχάτο περνάει στο 15 που θα γράψω παρακάτω. Κέρδος 6 οχήματα.
2 : ως έχει
3 : κόβεται η Φιλαδέλφεια και από Άνω Πατήσια συνεχίζει αντί για το 5 προς ΛΑΜΠΡΙΝΗ. Βελτίωση εξυπηρέτησης Λαμπρινής - ίδια οχήματα.
4 : κατάργηση. Ο κλάδος Κυψέλης περνάει στο 9 και ο κλάδος Παγκρατίου - Αγ. Ιωάννη περάνει στο 12. Κέρδος 8 οχήματα.
5 : Τέρμα Άνω Πατήσια αντί για Λαμπρινή. Κέρδος 1 όχημα.
6 : ως έχει
9 : Αναβίωση της γραμμής "ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ" . Αντικαθιστά το 4 στην Κυψέλη και το 15 στα Πετράλωνα. Λειτουργία με 7 οχήματα.
10 : ως έχει
11 : επέκταση Ν. Φιλαδέλφεια αντί για το 3. Επιπλέον 2 οχήματα. Εξορθολογισμός εξυπηρέτησης Φιλαδέλφειας που δεν χρειάζεται 18μετρα και 10λεπτα.
12 : Επέκταση Παγκράτι - Αγ. Ιωάννη με νέα ονομασία "ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΖΑΠΠΕΙΟ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ". Αντικαθιστά στο Παγκράτι το 4. Επιπλέον 4 οχήματα.
14 : Επαναφορά στην Πλ. Παπαδιαμάντη. Κόψιμο της Λαμπρινής. Ίδια οχήματα, βελτίωση συχνότητας λόγω συντομότερης διαδρομής.
15 : Αντικατάσταση του κλάδου Πετραλώνων και επέκταση προς Καλλιθέα - Μοσχάτο αντί για το 1. Επιπλέον 2 οχήματα. Βελτίωση εξυπηρέτησης Καλλιθέας.
Με τις επεμβάσεις αυτές γίνεται ανακατανομή των διαθέσιμων οχημάτων και εξορθολογίζεται η εξυπηρέτηση.
Σε γενικές γραμμές με αυτό το πλάνο θεωρώ γίνονται πολλές αλλαγές (που έστω στην αρχή θα προκαλέσουν σύγχυση) χωρίς να υπάρχει κάποια ιδιαίτερη βελτίωση. Π.χ. αν κρατήσουμε το 2 στην Καισαριανή θεωρώ καλύτερο να μείνει ως έχει το συγκρότημα 2/4 προκειμένου να υπάρχει συντονισμένη εξυπηρέτηση για το Παγκράτι από Κλαυθμώνος/Σύνταγμα. Επίσης, το 12 θα γίνει αρκετά μακαρόνι αν πάει μέχρι Αγ. Ιωάννη χάνοντας αρκετά σε αξιοπιστία. Για τις αλλαγές σε 3/5/11 θεωρώ από την αναδιανομή τμημάτων μετά τα Α. Πατήσια δεν προκύπτει κάποιο σημαντικό όφελος. Το κομμάτι Πατήσια-Φιλαδέλφεια ίσως θα μπορούσε να καταργηθεί εντελώς αφού υπάρχει επικάλυψη (ειδικά αν κάποια στιγμή βγάλουν το 755 από τα στενά και το γυρνάνε Άνω Πατήσια). Το 1 αν είναι να μείνει ο κλάδος του Μοσχάτου θα μπορούσε να παραμέινει σαν ακτινικό ως Ομόνοια.