28-02-2020, 10:48 AM
(28-02-2020, 03:45 AM)mercedes elbo Έγραψε: Δυστυχώς στο δίκτυο των τρόλεϊ με την πάροδο των ετών έχουν γίνει πολλές επεκτάσεις δικτύου χωρίς αντίκρυσμα. Εκτός από τα 18/19 αν κάποια στιγμή αποφασίστει να κοπούν τμήματα γραμμών που έχουν χαμηλή κίνηση (που αν ήταν λεωφορεία θεωρώ θα είχε γίνει πολλά χρόνια πριν) πρέπει επίσης να πάρουν πόδι κάτι 1 από Μοσχάτο (για να μην πω ολική κατάργηση), 2 από Καισαριανή και ίσως και τα 24/25 ολοκληρωτικά.
Προσωπικά θεωρώ ότι με την κατάσταστη που διαμορφώνεται σήμερα (δίκτυο μετρό και καθιέρωση μετεπιβιβάσεων), οι παλιές "παραδοσιακές" γραμμές των τρόλλεϋ πρέπει να πάρουν την εξής μορφή :
1 : Κατάργηση. Ο κλάδος Αττική - Ομόνοια δεν θα εξυπηρετείται, ο κλάδος Ομόνοια - Μοσχάτο περνάει στο 15 που θα γράψω παρακάτω. Κέρδος 6 οχήματα.
2 : ως έχει
3 : κόβεται η Φιλαδέλφεια και από Άνω Πατήσια συνεχίζει αντί για το 5 προς ΛΑΜΠΡΙΝΗ. Βελτίωση εξυπηρέτησης Λαμπρινής - ίδια οχήματα.
4 : κατάργηση. Ο κλάδος Κυψέλης περνάει στο 9 και ο κλάδος Παγκρατίου - Αγ. Ιωάννη περάνει στο 12. Κέρδος 8 οχήματα.
5 : Τέρμα Άνω Πατήσια αντί για Λαμπρινή. Κέρδος 1 όχημα.
6 : ως έχει
9 : Αναβίωση της γραμμής "ΑΝΩ ΚΥΨΕΛΗ - ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ" . Αντικαθιστά το 4 στην Κυψέλη και το 15 στα Πετράλωνα. Λειτουργία με 7 οχήματα.
10 : ως έχει
11 : επέκταση Ν. Φιλαδέλφεια αντί για το 3. Επιπλέον 2 οχήματα. Εξορθολογισμός εξυπηρέτησης Φιλαδέλφειας που δεν χρειάζεται 18μετρα και 10λεπτα.
12 : Επέκταση Παγκράτι - Αγ. Ιωάννη με νέα ονομασία "ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΖΑΠΠΕΙΟ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ". Αντικαθιστά στο Παγκράτι το 4. Επιπλέον 4 οχήματα.
14 : Επαναφορά στην Πλ. Παπαδιαμάντη. Κόψιμο της Λαμπρινής. Ίδια οχήματα, βελτίωση συχνότητας λόγω συντομότερης διαδρομής.
15 : Αντικατάσταση του κλάδου Πετραλώνων και επέκταση προς Καλλιθέα - Μοσχάτο αντί για το 1. Επιπλέον 2 οχήματα. Βελτίωση εξυπηρέτησης Καλλιθέας.
Με τις επεμβάσεις αυτές γίνεται ανακατανομή των διαθέσιμων οχημάτων και εξορθολογίζεται η εξυπηρέτηση.